@warboel Otje wil echt gewoon een ottertje zijn. Die zit zó vaak in water, dat zijn geen toevalligheden meer hoor

@imj owww, die laatste foto

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:Zoveel mooie foto's gezien weer! Ik kan het alleen zo slecht bijhouden!
Welkom sky.
Hobbyboerin, prachtige pup!
Wat een gaaf balkon Warboel!
Met onze Charlie gaat ook alles goed. Groeit lekker.. eet goed.. 12 weken inj gaf geen enkel probleem.
We hebben zijn grote zus ontmoet. Zo leuk! Even een blik in de toekomst van hoor hij ongeveer wordt!
[ [url=m/n8puZC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6t9hMS.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_Jeanine_x schreef:IMJ wat een knapperd!!
Vrijdagochtend hebben wij weer lekker met Yoshi gewandeld. Ging echt weer top.
Maar word stiekem wel een beetje moe van die goed bedoelde adviezen waarom Yoshi niet in een tuigje loopt. Savonds met de shoot ook, waarom heeft de teckel geen tuigje om.
Alsof ik nu een slechte hondenmama ben...
Skippy01 schreef:x_Jeanine_x schreef:IMJ wat een knapperd!!
Vrijdagochtend hebben wij weer lekker met Yoshi gewandeld. Ging echt weer top.
Maar word stiekem wel een beetje moe van die goed bedoelde adviezen waarom Yoshi niet in een tuigje loopt. Savonds met de shoot ook, waarom heeft de teckel geen tuigje om.
Alsof ik nu een slechte hondenmama ben...
Mensen hebben graag iets te zeurenen ja, met een pup MOET je wel 'first time dog mummy' zijn. Ook al heb je daarvoor misschien al tien honden gehad. Uiteindelijk is het jouw hond en jouw keuze, ook al zou een ander dat anders doen.
Gewoon negeren als je die discussie niet wil voeren. Jij gaat je ook niet bemoeien met de opvoeding van andermans kinderen, toch?! En anders denken die ouders ook 'hou toch je mond!'.
Same difference