Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Ik heb een fleece en mesh deken. Dus allebei niet waterdicht. Nu had ik natuurlijk een waterdichte kunnen kopen maar toen niet bedacht... Dus nu wil ik graag eentje die er eventueel overheen kan.
Ik kom er achter dat Non Stop regenjassen heeft dus binnenkort even naar Run Dog om te passen
XxDiandraxX schreef:kiwiwitje (er zijn zoveel kimmen in dit topic tegenwoordig..)
Wij zijn zaterdag met 9 en zondag met 8 aussies.. echt bizar weinig, zo jammer. Plus dat ik me afvraag hoeveel er uiteindelijk zullen zijn ivm coupeerverbod dat recent is ingegaan....
kiwiwitje schreef:XxDiandraxX schreef:kiwiwitje (er zijn zoveel kimmen in dit topic tegenwoordig..)
Wij zijn zaterdag met 9 en zondag met 8 aussies.. echt bizar weinig, zo jammer. Plus dat ik me afvraag hoeveel er uiteindelijk zullen zijn ivm coupeerverbod dat recent is ingegaan....
haha handig he?
Er zijn sowieso best veel rassen waar er weinig van ingeschreven zijn. Had het daar met Zoe net nog over. Ook maar weinig borders.
Het hoogste aantal zijn de Ridgebacks. Op zaterdag 33 en zondag 30 (Dus totaal aantal reutjes en teefjes over alle klasses)
Maar begreep van de ''showers'' uit de SBT dat dit voor nederland bij de staffies een normaal aantal is![]()
![]()
Djessey moet in ieder geval zondag ochtend in ring 15:
Ring 15
Keurmeester: Dhr. Kevin Naeff (NL)
vanaf 09:30 Ras(sen): 5 Irish Soft Coated Wheaten Terrier, 12 American Staffordshire Terrier, 16 Staffordshire Bull
Terrier, 23 Jack Russell Terrier.
Ik verdwaal al bij het idee geloof ik