puur omdat ze niet weg kunnen uit de meeste hokken, die hebben vaak maar 1 ingang Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!
. Hoop ook voor je dat de koppeling lukt!
. Leg het gewoon dagelijks in hun hok dan moeten ze wel eten anders kunnen ze er niet in
Geniaal! De mijne eten ook amper hooi....Ik geef ze nu wat minder Science Selective , zodat het hooi iets sneller gaat.
, Syb was erg moe van de reis maar die deed ik buiten boekje om direct in Nynke haar ren om even een goede eerste indruk te maken (ken Nynke van haver tot gort , niet aan te raden
) . Toen Syb de rust in , ik Nynke haar ren afgebroken en een nieuwe op handigere locatie bij ouders in hun tuin neergezet (waar Nynke half jaar gewoond heeft omdat ik Kerst zijn overlijden niet verwerken kon) . En daar direct bij elkaar en nooit meer uit elkaar geweest en ze zijn heerlijk klef . Beetje dominantie strijd geweest maar ze hebben elkaar nooit pijn gedaan
Dus ook even wennen begrijp ik
We shall see
Ze tolereren elkaar goed en maken totaal geen ruzie. Gaat tot nu toe goed dus
, ze word 6 volgende maand 
, hopelijk blijft het goed gaan
, speciale melk etc en nooit weggegaan (op even na ivm vakantie)Rebecca schreef:Lang geleden was er een zorgboerderij met een konijnenren , met een bult etc . Liepen rond de 10 a 15 dames en dan in het hok een ram , de mede cliënten lieten de ram regelmatig los en veel nesten . Deze was uit haar hol ondergronds gespoeld en liep in de regen tussen al die dames . Heb haar afgedroogd en meegenomen in mijn jas en de bus, speciale melk etc en nooit weggegaan (op even na ivm vakantie)
Heb uiteindelijk alle konijnen daar weggekregen voor ik weg moest
Willeke_ schreef:[naam] schreef:Lang geleden was er een zorgboerderij met een konijnenren , met een bult etc . Liepen rond de 10 a 15 dames en dan in het hok een ram , de mede cliënten lieten de ram regelmatig los en veel nesten . Deze was uit haar hol ondergronds gespoeld en liep in de regen tussen al die dames . Heb haar afgedroogd en meegenomen in mijn jas en de bus, speciale melk etc en nooit weggegaan (op even na ivm vakantie)
Heb uiteindelijk alle konijnen daar weggekregen voor ik weg moest
Jemig wat een ellende.. fijn dat dat iig niet meer gebeurt daar