Ik deed slaapkamer deur open en Boris direct op bed , aii ik wou niet vannacht maar hij heeft slapen met vrouw opgenomen in zijn ritme
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zelfs nu met de kittens, als ik net in bed liggen even spelen, maar al gauw gaan ze ook ergens slapen. Volgens mij spelen ze 's nachts ook nog wel, maar dan denk ik beneden of op de kattenkamer, ik heb er iig geen last van. Nu ben ik wel ook een hele goede slaper, maar toch, als er een kitten boven op m'n hoofd zou springen oid verwacht ik daar toch wel wakker van te worden
En de grote katten helemaal, die slapen 's nachts ook gewoon en niet eens allemaal op bed, meestal ligt alleen Jiala bij me en soms Fleur ook.
. Gelukkig is Boris wel relaxed op bed
ze was al even weg dus ik heb niet heel hard gehuild, want het was al 2 weken heftig.

)
_sharonnn schreef:Ik heb er zelf 1, ik vind dat er voor beide wat te zeggen is![]()
Bhodi gedraagt zich net zo als de poezen van m'n ouders
zijn zeer mensgericht maar totaal niet diersociaal. Dus zij hadden prima alleen kunnen zijn. Maar in het begin als kittens waren ze wel koek en ei hoor
de katten van mn ouders kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar. Helaas gaan m'n moeder en stiefvader uit elkaar dus blijven er 2 bij m'n moeder en 1 bij m'n stiefvader.. [***] schreef:Leuk topic!
Ik ben wel nieuwsgierig waarom jullie gekozen hebben voor één of twee kittens. En wat je zou aanraden.
(niet dat ik nu van plan ben een kitten te nemen, eerst maar mijn studie afmaken. Maar wie weet daarna)
Ik kan me voorstellen dat dit al een keer besproken is, zou iemand me in dat geval een paginanummer indicatie kunnen geven? :p
Dit artikel zegt het allemaal
https://stichtingpoezensnuitjes.wordpre ... ijd-samen/