Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 01:39

Uhuh :+

Ik deed slaapkamer deur open en Boris direct op bed , aii ik wou niet vannacht maar hij heeft slapen met vrouw opgenomen in zijn ritme :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 02:00

Hier zijn ze over het algemeen best rustig, af en toe zijn ze even een kwartiertje hyperdepieper.
Jhula wil alleen veeeeel zeuren dat hij niet genoeg eten/drinken/snoepjes/aandacht krijgt, dat z'n bak niet schoon is (handig, weet zo precies wanneer de bakken weer gedaan moeten worden), dat hij ook iets van mijn bord wil of hij loopt gewoon te zeuren om het zeuren. :+
Mowgli doet uiteraard vrolijk mee als de brokjes (bijna) op zijn of als ze snoepjes of aandacht wil. :j

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 07:14

Mel heeft weer een periode dat ze op m'n voeten wil slapen, heel irritant.

Toen ik een nieuw mandje kocht hebben ze een hele tijd daarin geslapen, ideaal. :+

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:20

Ik heb eigenlijk altijd katten op de slaapkamer en echt nooit last van :) Zelfs nu met de kittens, als ik net in bed liggen even spelen, maar al gauw gaan ze ook ergens slapen. Volgens mij spelen ze 's nachts ook nog wel, maar dan denk ik beneden of op de kattenkamer, ik heb er iig geen last van. Nu ben ik wel ook een hele goede slaper, maar toch, als er een kitten boven op m'n hoofd zou springen oid verwacht ik daar toch wel wakker van te worden :') En de grote katten helemaal, die slapen 's nachts ook gewoon en niet eens allemaal op bed, meestal ligt alleen Jiala bij me en soms Fleur ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:22

Ben lastige slaper , moet stil en geen beweging zijn. Les voor als ik ooit een kerel vind , maar wennen :n :+ . Gelukkig is Boris wel relaxed op bed

Mandjes doet meneer niet aan

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 15:27

Onze kat die was vermist heeft overleefd tot vandaag. Ze is helaas aangereden...

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:08

Wat een naar bericht, veel sterkte!!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:17

He nienke wat een verdrietig bericht :(
Sterkte!

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 18:44

Ai toch, veel sterkte ;(

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 19:21

Sterkte Nienke!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 19:22

bedankt <3 ze was al even weg dus ik heb niet heel hard gehuild, want het was al 2 weken heftig.
Gaan haar zo begraven, daar liggen al 4 dieren dit wordt nummer 5 onze begraafplaats.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 19:51

Sterkte Nienke :(:)

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 21:52

:( :(:) Toch blijft het naar en verdrietig!

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 07:50

Dat zeker.
Het is voor mijn gevoel nu wel goed afgesloten eigenlijk, al kijk ik automatisch nog steeds op de plekken waar ze gezien is in die 2 weken om te 'zoeken'.

Bedankt voor de berichtjes, op Facebook hebben meer dan 100 mensen gereageerd ook mensen die meezochten. Zelfs m'n mentor nog even. :)

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 09:34

Sterkte Nienke, dat is zo verdrietig om mee te maken.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 09:37

Ik ben er weer, niet ondergedoken gezeten, maar erg druk geweest met de sponser van mijn vrije tijd :P

Ondertussen is Zoë gesteriliseerd, geen nestje dus volgend jaar. Ze was zo naar van de krolsheid, ze plaste in huis en werd steeds meer eenkennig.
14 dagen geleden is ze "geholpen", de hechtingen zijn er ondertussen uit en ze is goed hersteld. Gelukkig ook weer haar lieve eigen karakter terug gekregen. Het heeft dus goed uitgepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 11:23

Heerlijk je dier terug dus!

Zet normaal half 11 de wekker , dus vandaag 11 uur de wekker gezet. En ik half 11 werd ik wakker , Boris was begonnen te likken aan mijn tenen omdat het tijd was uit bed te gaan :')

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:02

Leuk topic!
Ik ben wel nieuwsgierig waarom jullie gekozen hebben voor één of twee kittens. En wat je zou aanraden.
(niet dat ik nu van plan ben een kitten te nemen, eerst maar mijn studie afmaken. Maar wie weet daarna :D )
Ik kan me voorstellen dat dit al een keer besproken is, zou iemand me in dat geval een paginanummer indicatie kunnen geven? :p

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:29

2 kittens is altijd het beste. Ik begon met 1 maar merkte dat ginger heel vervelend werd richting mij. Kabels doorbijten, handen aanvallen en niet meer stoppen en heel veel aandacht opeissen. Toen Sonic er was leefde ze helemaal op em merkte ik dat ze een vriendje nodig had dus toen is Tonic gekomen. Kaabel worden vrijwel niet neer door midden gebeten en ze valt je ook niet meer zomaar aan. Wel heeft ze ontzettend veel energie, heel hyperactief en dat is er dus nog niet uit. Tonic is redelijk rustig.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:32

Ik heb er zelf 1, ik vind dat er voor beide wat te zeggen is :j
Bhodi gedraagt zich net zo als de poezen van m'n ouders :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:09

_sharonnn schreef:
Ik heb er zelf 1, ik vind dat er voor beide wat te zeggen is :j
Bhodi gedraagt zich net zo als de poezen van m'n ouders :)

Tjah, ik merk echt verschil met Ginger. Ookal is het nog steeds een aandachtsgeile poes, ze heeft tenminste iemand om afentoe eens mee te stoeien en te racen. Nou zou het voor Ginger beter zijn om een energieker vriendje te hebben, zodat ze al haar energie kwijt kan, maar dit gaat gelukkig top. De katten van mijn ouders (eigenlijk van mij maar heb ze daar gelaten) zijn flessenkittens en gunnen elkaar het licht in de ogen niet :+ zijn zeer mensgericht maar totaal niet diersociaal. Dus zij hadden prima alleen kunnen zijn. Maar in het begin als kittens waren ze wel koek en ei hoor :j

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:24

Ja klopt, verschilt ook heel erg per kat denk ik :) de katten van mn ouders kunnen niet met, maar ook niet zonder elkaar. Helaas gaan m'n moeder en stiefvader uit elkaar dus blijven er 2 bij m'n moeder en 1 bij m'n stiefvader..

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 15:51

[***] schreef:
Leuk topic!
Ik ben wel nieuwsgierig waarom jullie gekozen hebben voor één of twee kittens. En wat je zou aanraden.
(niet dat ik nu van plan ben een kitten te nemen, eerst maar mijn studie afmaken. Maar wie weet daarna :D )
Ik kan me voorstellen dat dit al een keer besproken is, zou iemand me in dat geval een paginanummer indicatie kunnen geven? :p

Ik wilde één volwassen poes, zodat m'n nieuwe meubels iets meer heel zouden blijven.
Toen ik bij de fokker ging kijken was er ook nog één kitten te koop (eigenlijk al verkocht, maar toevallig die dag afgezegd), was meteen verkocht.
Poes waarvoor ik kwam was schuw en liet zich niet zien. Kitten alleen als je fulltime werkt vind ik zielig. Dus dilemma. Toen kwam een andere volwassen poes - eigelijk niet te koop - om aandacht vragen en die bleef maar om me heen lopen en doen etc. Fokker vond haar echt iets voor mij. Heb ze beide genomen en geen moment spijt, ze zijn onafscheidelijk. Liggen altijd tegen elkaar, spelen etc.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 07:51

Jarige ik krijgt in juli een kitten! AAAAAH <3 <3

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:05