Marloez schreef:Tja maar je mist ze dan ook enorm. Ik had het gevoel dat ik hem nog maar net had. Daarnaast zou ik zo’n ongezond ras niet in stand willen houden door bij een fokker te kopen. De opvang centra’s puilen uit! Maar hetzelfde geldt voor honden, katten etc. Ik zal altijd adopteren ipv bij een fokker. Er zijn wereldwijd zoveel zwerfdieren.. en ik ben blij als ik een iniminibeetje kan bijdragen om deze puinhoop beter te maken ipv het probleem nog groter maken.
Nijn heb ik gevonden en zelf opgevangen, Majoor en Gandhi had/Heb ik uit de opvang. Nijn en Majoor zijn zoals gezegd kijkkonijnen, Gandhi was dat niet en toen kwam.ik er achter hoe leuk een tam echt tam konijn kon zijn voor pleegdochtertje. Helaas is Gandhi maar 4 Maanden er geweest(verslikt in brokje en met grote spoed naar DA, maar toch te laat) daarna gaan inlezen in rassen, omdat ik echt een tammer dan tam konijn erbij wilde. En uitgekomen bij de FH, een van de weinige rassen die van nature niet schuw zijn en foutjes van pleegdochter vergeten kunnen.