Is de paddock van de paarden officieel.
Zulke schoothondjes heb ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:En waarom dan niet onder het jaar KimD?
Zie veel op verschillende sociale media's mensen met een aussie dit gebruiken dat ik me afvraag soms: is dit standaard bij dit ras?hier juist ook een aussie gezien en eigenaar aangesproken en haar teef is nu pas 1 jaar en ze zeiden mij : ja tijdens haar opvoeding/pubertijd hebben we dit echt nodig gehad.
Nu is naya er ook echt in aan het komen en is ze soms bloed-irritant maar dan denk ik .. jaartje doorbijten tot ze 1.5jaar oud zijn ongeveer en dan ga je zo blij zijn
ZoZenn schreef:Dat vind ik dan weer onzin, puberteit bestaat wel degelijk. Is gewoon groei en ontwikkeling van brein. Het als excuus gebruiken voor slecht gedrag, vind ik dan ook weer onzin. Ook tijdens de puberteit moet er geluisterd en gereinforced worden, juist belangrijk in die fase.
ZoZenn schreef:Dat vind ik dan weer onzin, puberteit bestaat wel degelijk. Is gewoon groei en ontwikkeling van brein. Het als excuus gebruiken voor slecht gedrag, vind ik dan ook weer onzin. Ook tijdens de puberteit moet er geluisterd en gereinforced worden, juist belangrijk in die fase.
xLaraaj schreef:Royce: ga je dan niet voor de herder? of gewoon zomaar op puppybezoek?
Ben het wel eens met zoë, hond is niet stout maar volgt gewoon zijn instinct ... zou ik ook doen ..
Sorry dat ik op sommigen niet heb gereageerd: blijkbaar was ik al 3dagen afgemeld van dit topic. vond het al raar ...
xLaraaj schreef:ZoZenn schreef:Dat vind ik dan weer onzin, puberteit bestaat wel degelijk. Is gewoon groei en ontwikkeling van brein. Het als excuus gebruiken voor slecht gedrag, vind ik dan ook weer onzin. Ook tijdens de puberteit moet er geluisterd en gereinforced worden, juist belangrijk in die fase.
100% akkoord met ZoZenn. Jij kan dan nog zeggen KimD dat je dit al lang roept dat het niet bestaat, zijn er toch wel velen die dit tegenspreken. en wij hebben het tog met 2 van de 3 heel erg gemerkt en na 1.5/2jaar was dit gedaan. En zoizo ik zeg niet dat dit een excuus is maar wel iets om te erkennen en dus nog meer een de slag te gaan maar wetend dat het niet zo makkelijk gaat zoals ervoor of erna
Zoe_97 schreef:Wat gaan jullie hard!
Ik ben vandaag een dagje naar cadzand geweest met Daeva en een vriendin met haar aussie. Als ik de foto’s heb post ik ze even. Was heerlijk weer en de honden hebben heerlijk gerend en gezwommen. Hier een foto van mijn telefoon![]()
[ [url=m/hPkrkg.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLaraaj schreef:Haaientanden?![]()
Wat een leuke foto! Jullie zullen wel plezier hebben gehad!