Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:06

Dushi!

Dankje Mandy :D

Lor1_1984 , hier ging hij van stokje af na 1 keer en de zuignap aan het raam vloog stok na paar keer af. Erg jammer Boris is er enorm blij mee , Rambo nu ook :P .

Omg ik zie het zo voor me :')

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 08:04

<3 ooooh Kedi en Dushi zijn zo mooi....mijn witte pluizenbol wil niet van de tutfles af :')
Heb al paar keer een mengsel van vlees met melk geprobeerd, aan zen snoet gesmeerd. Likt het wel op maar loopt zo door het voedsel heen en zwaait dan met zen pootjes alle troep in het rond _O-

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:49

Hoe oud is hij nu?

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 10:54

Amable schreef:
Hoe oud is hij nu?

5 weken ongeveer, weegt 470 gr

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 11:29

Vanaf 6 gaan ze echt eten, en hij is aan de lichte kant. Ik snap dat vast voer handig is, maar ik zou hem zeker volgen in zijn wens om nog te flessen. Met 4 weken komen meestal wel de eerste hapjes, maar mijn oudste nestje was ook een stuk later, die deden er toen ook nog niet zoveel mee.

gaby12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:42

Ga bij de DA een een blikje AD halen en leng dit aan met lauw water dat geeft hem net wat meer energie,natuurlijk ook blijven flessen of kijk of hij het van een bordje wil drinken. Hij is erg licht dus kan alle extra's gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 13:44

Klein beestje idd , haalt hij vast wel weer in

Hmm krabpaal 1 is aan het dood gaan , wiebelt als Lola erop springt .. Heb al her en der schroeven erin gedraaid maar blijft onstabiel ><

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:02

Wij hadden krabpaal 1, die helaas half is overleden boven gezet naast het bed, weer zo goed mogelijk vast gezet.. Valt dat ding keihard op me hoofd, kat springt op me, zit/zat onder een kat die in me aan het hangen was omdat die viel en een giga bult op me hoofd die enorm veel pijn doet (nog steeds) :l

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:09

Ja hij is klein, zijn mama ook :j , ik geef het flesje verder geven, hij begint wel erg wild op de tut te kauwen. Verder is hij heel levendig en slaapt heel goed. Komt wel goed, mijn poeder is bijna op, morge nieuwe halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:11

:(:) Beloven auu :oo

-schrijft op krabpaal slopen na gebruik- , moet even zien waar ik paar weghaal en of het mag van bewindvoerder . Heb paaltje 2 nog maar daar kan Lola niet op liggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 14:19

Komt vast helemaal goed hoor mindful. Groeit goed door!

Ja dat deed pijn.. :l

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 18:30

Vandaag met Sienna naar de dierenarts geweest voor de snaptest. Alles was goed, jeah! Dat waren de laatste testjes om groen licht te geven voor het fokken! Dus over anderhalve maand gaat ze naar de kater! Ben zooo benieuwd!

CoreMeltdown

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 13:50

Wij hebben een raskitten gekocht, nog wel 7 weken wachten voor ze oud genoeg is. De eigenaar wilde me echter geen garantie geven voor het FIPvirus tijdens het eerste jaar. Wettelijk gezien dacht ik dat je 10 dagen hebt om van de aankoop af te zien bij gebreken. Is het FIP VIRUS dan al op te sporen? Iemand ervaring hiermee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 02:34

:n durf er niks over te zeggen. .

Boris ligt graag bij me , dus bed experiment maar weer opgetrommeld.

Afbeelding

Samen filmpje kijken en slapen, nu moet hij nog een pyjamatje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 07:36

Haha wat lief. Ik werd vannacht ook weer wakker van iemand die dan ineens weer ligt te knorren naast me (niet me vriend :+). En dan sla ik weer ergens mee op de grond, zijn ze even weg. En soms 5 min later staan ze er weer .

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 09:06

Word pas wakker als ze gaan rennen en druk gaan doen. :))

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 09:17

Leuke foto!

Mijn kat is sinds 10 mei weg en was gister jarig... Geen idee of ze nog leeft... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 10:08

Ik ben helaas veeeeel te snel wakker :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 10:39

Ik ben gebroken :') , zo moe :+

Boris lag braaf bij voeten op den duur, maar af en toe checkt ie of ik nog leef pff

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 10:53

xniieeenke schreef:
Leuke foto!

Mijn kat is sinds 10 mei weg en was gister jarig... Geen idee of ze nog leeft... :(

He bah nienke dat is niet leuk.. :(

Toen baasje n paar dagen weg was heeft dushi ook bij mij geslapen. Ong 3x per nacht kreeg k n natte tong door mijn gezicht. Dan moest ik even aaien en ging ze weer slapen :') maf dier <3

Afbeelding
Genieten van t weertje <3

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 11:10

Haha leuk verhaal! Net een telefoontje gehad dat ze ergens bij een bedrijf gezien zou zijn dus mama gaat heen, maar er lopen daar in die buurt ook 2 echte look-a-likes :oo

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 21:47

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :wave:

Ik ben jullie zo'n 150 pagina's geleden uit het oog verloren :oo :o
Mag ik toch nog van me laten horen? :o

Mijn (Egyptische schone) kitten is ondertussen helaas geen kitten meer ;( Maar een stevige dame van 1 jaar en 3 maanden. Het is écht ons lot uit de loterij, wat is zij opgebloeid! Ze heeft een innige liefdesrelatie met mijn vriend <3 die twee zijn onafschijdelijk. Als lief thuis komt blaft ze nog net niet en ze is altijd blij hem te zien. 'S ochtends zingt ze hem uit bed, gaat ze mee plassen en douchen. Ze wil IEDER moment van de dag spelen en maakt dat ook duidelijk kenbaar. Ook laat ze duidelijk weten dat ze opgepakt wil worden en als ze een diep slaapje heeft gedaan komt ze met een slaapdronken koppie om knuffeltjes vragen. Tegenwoordig brengt ze haar dagen grotendeels door op het balkon, op het tafeltje.

Kortom wij zijn <3 op onze dame! Soms kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat ze echt van mij is. Als ik me dan bedenk dat er nog 41 kandidaten waren toen... Als ik aan die periode terug denk was het voor mij net alsof ik een kindje uit Afrika adopteerde :o Maar ze is hier, bij ons en ik hoop voor nog een laaaaaaaaaaaaaaaaaange tijd :))

Fotospam: ( *\%/* *\%/* *\%/* )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nu ga ik die 150 pagina's even bijlezen :')

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:13

<3 prachtig beestje bowena

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 22:24

Heel knap <3

:') leuk katten op de slaapkamer

Vannacht ging al beter , maakte me even wakker omdat de deur te dicht zat :+ . Hopelijk gaat het vannacht ook weer goed :) , wou dat het met mannen ook zo kon even testperiode haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 23:24

Heel leuk die katten.. als ze stil zijn en slapen, hihi.