Dankje Mandy

Lor1_1984 , hier ging hij van stokje af na 1 keer en de zuignap aan het raam vloog stok na paar keer af. Erg jammer Boris is er enorm blij mee , Rambo nu ook
. Omg ik zie het zo voor me
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
Beloven auu
durf er niks over te zeggen. .
). En dan sla ik weer ergens mee op de grond, zijn ze even weg. En soms 5 min later staan ze er weer .
, zo moe 
xniieeenke schreef:Leuke foto!
Mijn kat is sinds 10 mei weg en was gister jarig... Geen idee of ze nog leeft...

maf dier 

Maar een stevige dame van 1 jaar en 3 maanden. Het is écht ons lot uit de loterij, wat is zij opgebloeid! Ze heeft een innige liefdesrelatie met mijn vriend
die twee zijn onafschijdelijk. Als lief thuis komt blaft ze nog net niet en ze is altijd blij hem te zien. 'S ochtends zingt ze hem uit bed, gaat ze mee plassen en douchen. Ze wil IEDER moment van de dag spelen en maakt dat ook duidelijk kenbaar. Ook laat ze duidelijk weten dat ze opgepakt wil worden en als ze een diep slaapje heeft gedaan komt ze met een slaapdronken koppie om knuffeltjes vragen. Tegenwoordig brengt ze haar dagen grotendeels door op het balkon, op het tafeltje.
op onze dame! Soms kan ik het me nog steeds niet voorstellen dat ze echt van mij is. Als ik me dan bedenk dat er nog 41 kandidaten waren toen... Als ik aan die periode terug denk was het voor mij net alsof ik een kindje uit Afrika adopteerde
Maar ze is hier, bij ons en ik hoop voor nog een laaaaaaaaaaaaaaaaaange tijd
)

leuk katten op de slaapkamer
. Hopelijk gaat het vannacht ook weer goed
, wou dat het met mannen ook zo kon even testperiode haha