desireeee_x haha zoals m'n vriend zegt "paardenmeisjes zijn ook hondenmeisjes"

Leuk een pup erbij!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieve kop ook
desireeee_x schreef:Wat leuk om hier allemaal bekende tegen te komen van de behendigheid cursus!
Ik kom me graag ook melden met onze Jack![]()
We staan momenteel op de lijst voor een dwergschnauzer pup erbij, zijn zusje moet deze maand loops worden dus we hopen na de zomer een maatje voor Jack erbij te krijgen.
[ Afbeelding ]
Evi wilt nog een keer een playdate!
Ik las eerst 12 puppies, toen dacht ik, woooow flink nest!! Maar toen las ik het nog even beter haha.
Altijd dubbel zo iets maar toch ook gefeliciteerd met de dracht
Dan zou ik zelf bv zorgen dat je na zulke bezoekjes, je hond echt even zoveel mogelijk rust geeft en met wandelingen ook alles probeert wat ‘kleiner’ te houden. Lekker wat snuffelen, behoeftes doen en eventueel even geen interactie met andere honden ook bv - want dan loopt het emmertje dus meteen weer over omdat dat ook weer hoge/veel prikkels zijn. Morgen is weer een nieuwe dag zeg maar… #balanceiskey Zo deed ik ook op cursus dagen overdag geen grotere andere activiteiten welke (mentale) energie vraten want Arya had die balans ook echt nodig bv.
Heeft je hond ook een eigen plekje op zulke momenten ook als er kids zijn en dat het afgewisseld word met ook rust of is het constant in de kinder drukte aanwezig zijn? Hier speelden de kids ook niet constant in de woonkamer maar ook vaker boven op de slaapkamer of buiten etc waardoor die prikkels niet constant aanwezig waren en maakte ik ook gebruikt van verplichte rust in de bench, waar zij altijd snel tot rust kwam en dus ook echt rust nam ondanks andere drukte er omheen.

wat gaaf om zulk soort dingen te doen met je hond!!
xMazzel schreef:Interessant om te lezen over het rij gedrag. Millie doet dit heeeel af en toen als ze behoorlijk overprikkeld is. Hopelijk lukt het om het gedrag te doorbreken![]()
Wat een knapperd is Layla! Die foto in de photobooth is echt geweldigwat gaaf om zulk soort dingen te doen met je hond!!
Wellicht heeft iemand hier de ultieme tip! Mijn wasmachine vind het haar van Millie op onze kleding niet zo leuk. Matjes, dekens, knuffels etc gaan in een speciale zak. Maar de normale kleding niet. Heeft iemand hier een lifehack voor toevallig?
xMazzel schreef:Interessant om te lezen over het rij gedrag. Millie doet dit heeeel af en toen als ze behoorlijk overprikkeld is. Hopelijk lukt het om het gedrag te doorbreken![]()
Wat een knapperd is Layla! Die foto in de photobooth is echt geweldigwat gaaf om zulk soort dingen te doen met je hond!!
Wellicht heeft iemand hier de ultieme tip! Mijn wasmachine vind het haar van Millie op onze kleding niet zo leuk. Matjes, dekens, knuffels etc gaan in een speciale zak. Maar de normale kleding niet. Heeft iemand hier een lifehack voor toevallig?