Puppy erbij 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

punjab

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:24

Gecondoleerd cupcakes. Zou wel afscheid laten nemen als de mogelijkheid er is. :(:)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 16:59

Gecondoleerd cupcake en ik ga met mn voorgangers mee en zou indd als de mogelijkheid er is afscheid laten nemen.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:58

Gecondoleerd Cupcakes :(:) ik zou em denk ik ook afscheid laten nemen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 17:58

Dankjulliewel voor de tips <3

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 18:29

Gecondoleerd en sterkte... fijn dat je er wel heen mag..
Vindt jouw familie het ook oké dat je met de hond gaat? Daar zou ik het vanaf laten hangen geloof ik..

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 19:44

Gecondoleerd :(:)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:08

Heel veel sterkte cupcakes :(:)

Vandaag zijn we bij de dierenarts geweest. Ze hebben hun spuiten weer gehad en we hebben het even over gioia's pootjes gehad. Conclusie is dat we het goed doen zoals we nu doen. Bij pijndagen 2 dagen pijnstilling geven en zo min mogelijk bewegen en daarna weer rustig opbouwen (al snapt gioia rustig niet echt :') )
Zodra het nodig is kan ik de pijnstillers weer ophalen. We hebben op 1 jaar en 2 maanden 6 pilletjes gebruikt (3/4 pil per keer).
Vanmorgen had ze weer raar gelopen. Niet echt kreupel maar ook niet goed. Al was dit wrs gewoon staken omdat mijn moeder tussendoor nog even terug naar huis was (ik was niet mee). Nu loopt ze weer prima.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 20:11

Je zou evt qua pijnstilling ook arnica kunnen proberen.
Nu geef je natuurlijk niet veel. Maar als ik hier iets aan ze zie krijgen ze eerst arnica druppels :) gebruik dat zelf ook(vooral de smeerbare versie)
Maar nu met chick haar spier bijv smeer ik arnica gel.
Dat is ook wel o.a. Omdat boellie en djessey allebei heel misselijk worden van novacam/metacam en boellie niet lekker reageert op bijv antibiotica dat ik t allemaal wat “natuurlijker” zoek.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:35

Oh daar ga ik zeker even naar kijken. Bedankt!
Ze gaat ook eventjes op dieet. Stiekem is er nu toch 0.5 kilo bij gekomen. Dus die even ervan af halen (voer weer gaan afwegen, gaat momenteel uit de losse hand). Voor de rest hoef ik niet veel daaraan te doen gelukkig.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 20:37

Gecondoleerd cupcake :(:) Y;(

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 20:44

arabella2000 schreef:
Oh daar ga ik zeker even naar kijken. Bedankt!
Ze gaat ook eventjes op dieet. Stiekem is er nu toch 0.5 kilo bij gekomen. Dus die even ervan af halen (voer weer gaan afwegen, gaat momenteel uit de losse hand). Voor de rest hoef ik niet veel daaraan te doen gelukkig.

Afwegen is indd heel belangrijk. Niet zozeer om iets precies te voeren. Maar wel om te weten hoeveel je voert. Want een bakje kan makkelijk al 10 gram verschil zijn. Wat makkelijk weer meer word.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 22:33

Sterkte cupcake! Y;(

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 07:40

gecondoleerd Willemijn, sterkte komende tijd!

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:29

Dames miss weet 1 van jullie het wel.
Ik wil voor guapa een nieuw tuig en twijfelde tussen op maat laten maken of een perfect fit tuig maar wil toch voor de laatste gaan ivm deze niet over haar koppie hoeft.
Maar ben ik nou zou gek of is er nergens een winkel waar je kan passen in zuid holland?
Online doe ik liever niet omdat ik het wel echt goed wil passen en heb gezien met die vorige tuigen dan ben je een vermogen kwijt aan retourkosten ect.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:31

Gecondoleerd cupcake!

Geen ervaringen met tuigjes passen in zuidholland :o

WiFi camera van de kruidvat is binnen. Binnen werkt die tot nu toe goed. Ben benieuwd of ik hem straks kan openen als ik bij m'n schoonouders ben.

Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 09:44

x_Jeanine_x schreef:
Gecondoleerd cupcake!

Geen ervaringen met tuigjes passen in zuidholland :o

WiFi camera van de kruidvat is binnen. Binnen werkt die tot nu toe goed. Ben benieuwd of ik hem straks kan openen als ik bij m'n schoonouders ben.

[ [url=m/9uzxzK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Installatie ook makkelijk? Ik twijfelde om ze te kopen als upgrade op de onze maar het beeld ziet er goed uit!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:09

Super makkelijk te installeren!
Ik heb hem op aanraden van iemand uit dit topic. Denk dat ik er nu ook 1 of 2 in de tuin ga hangen :o

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 10:28

Oh kunnen de camera's ook buiten?

Net al ff lekker een rondje gewandeld met Senna nu de kleine ff op schooltje is.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:51

Haha ohmygod wat een stuntel ben ik toch ook, vreselijk :')

We gingen naar huis, alles was klaar en het was alleen nog een kwestie van honden inladen en gas er op. Dus mijn ma doet het hek open, pakt de laatste dingen en ik loop vast met enthousiaste broer & zus richting de auto. Nou dat is dezelfde kant op als het wandelpad dus ze gingen een beetje uit de richting. Terwijl ik nog een grapje maak wil ik me 'schrapper' zetten om ze te stoppen (bedoel .. 22,5 + 16 kilo = 38,5 kilo en ik ben er 45, ik was wat minder enthousiast dan hun zal ik je zeggen) maar mijn voet plaatste ik schijnbaar op een gladde en vochtige houten balk en jawel!

DAAR GING IK!

Ik weet niet hoe of wat het ging maar ik eindigde op mijn rechter zij met mijn hoofd tegen MIJN EIGEN AUTO AAN. De honden had ik nog steeds vast overigens en die stonden heel verontwaardigd naast me.

Uiteraard heb ik m'n kop goed zeer gedaan en heb ik nu een heel ei op mijn achterhoofd. Heb nog wel 1,5 uur naar huis kunnen rijden en de misselijkheid en koppijn verslagen :Y)
Gelukkig heb ik nog een week vakantie .. en morgen een kappersbezoek, wordt leuk!

Afbeelding
Foto na onze laatste wandeling.
*\o/*

hobbyboerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 15:52

Warboel schreef:
Wij hebben een PetTube voor Ot voor als we alleen met haar op pad gaan, als we samen gaan zit ze meestal voor de passagiersstoel of op schoot.

Nog even een vraagje over de pettube weet iemand welke maat geschikt is voor een duitse staande korthaar? Ik zie wel afmetingen staan maar eerlijk gezegd vind ik het heel lastig om die afmetingen naar een formaat hond te vertalen in m'n hoofd

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-20 16:17

Ohh Denies, wat een pechvogel ben je toch! Hopelijk valt t allemaal mee en trekt je ei een beetje weg!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 16:39

Oh wat erg Denise!! Hopelijk niet te veel last van.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:06

@denies jeetje, pechvogel! Hopelijk valt het mee!

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 17:45

xDenies schreef:
Haha ohmygod wat een stuntel ben ik toch ook, vreselijk :')

We gingen naar huis, alles was klaar en het was alleen nog een kwestie van honden inladen en gas er op. Dus mijn ma doet het hek open, pakt de laatste dingen en ik loop vast met enthousiaste broer & zus richting de auto. Nou dat is dezelfde kant op als het wandelpad dus ze gingen een beetje uit de richting. Terwijl ik nog een grapje maak wil ik me 'schrapper' zetten om ze te stoppen (bedoel .. 22,5 + 16 kilo = 38,5 kilo en ik ben er 45, ik was wat minder enthousiast dan hun zal ik je zeggen) maar mijn voet plaatste ik schijnbaar op een gladde en vochtige houten balk en jawel!

DAAR GING IK!

Ik weet niet hoe of wat het ging maar ik eindigde op mijn rechter zij met mijn hoofd tegen MIJN EIGEN AUTO AAN. De honden had ik nog steeds vast overigens en die stonden heel verontwaardigd naast me.

Uiteraard heb ik m'n kop goed zeer gedaan en heb ik nu een heel ei op mijn achterhoofd. Heb nog wel 1,5 uur naar huis kunnen rijden en de misselijkheid en koppijn verslagen :Y)
Gelukkig heb ik nog een week vakantie .. en morgen een kappersbezoek, wordt leuk!

[ [url=m/3d8BIi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto na onze laatste wandeling.
*\o/*

Als ervaringsdeskundige met hersenletsel, kruip ik even onder de meeleessteen weg. Luister naar je lijf en dram niet door. Als je lijf zegt nee (misselijk en hoofdpijn dus), neem even een stap terug. Beter nu een stap terug dat het met een sisser afloopt, dan doordrammen en mogelijk veel langer last. Een hersenschudding zit in een klein hoekje ;)
Dat was weer even mijn bijdrage, terug onder de meeleessteen :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-20 18:45

Ja ik kon moeilijk daar op de oprit blijven zitten tot het hopelijk weg trok :') Kon helaas niet naar huis lopen.

Nu paracetamol en rustig aan gedaan. Fijn is anders maar het is te hendelen. Het doet minder zeer dan toen mijn paard op mijn hoofd lande met haar kaak.

Pechvogel is mijn 2e naam :').