Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arabella2000 schreef:Oh daar ga ik zeker even naar kijken. Bedankt!
Ze gaat ook eventjes op dieet. Stiekem is er nu toch 0.5 kilo bij gekomen. Dus die even ervan af halen (voer weer gaan afwegen, gaat momenteel uit de losse hand). Voor de rest hoef ik niet veel daaraan te doen gelukkig.
x_Jeanine_x schreef:Gecondoleerd cupcake!
Geen ervaringen met tuigjes passen in zuidholland
WiFi camera van de kruidvat is binnen. Binnen werkt die tot nu toe goed. Ben benieuwd of ik hem straks kan openen als ik bij m'n schoonouders ben.
[ [url=m/9uzxzK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Warboel schreef:Wij hebben een PetTube voor Ot voor als we alleen met haar op pad gaan, als we samen gaan zit ze meestal voor de passagiersstoel of op schoot.
xDenies schreef:Haha ohmygod wat een stuntel ben ik toch ook, vreselijk
We gingen naar huis, alles was klaar en het was alleen nog een kwestie van honden inladen en gas er op. Dus mijn ma doet het hek open, pakt de laatste dingen en ik loop vast met enthousiaste broer & zus richting de auto. Nou dat is dezelfde kant op als het wandelpad dus ze gingen een beetje uit de richting. Terwijl ik nog een grapje maak wil ik me 'schrapper' zetten om ze te stoppen (bedoel .. 22,5 + 16 kilo = 38,5 kilo en ik ben er 45, ik was wat minder enthousiast dan hun zal ik je zeggen) maar mijn voet plaatste ik schijnbaar op een gladde en vochtige houten balk en jawel!
DAAR GING IK!
Ik weet niet hoe of wat het ging maar ik eindigde op mijn rechter zij met mijn hoofd tegen MIJN EIGEN AUTO AAN. De honden had ik nog steeds vast overigens en die stonden heel verontwaardigd naast me.
Uiteraard heb ik m'n kop goed zeer gedaan en heb ik nu een heel ei op mijn achterhoofd. Heb nog wel 1,5 uur naar huis kunnen rijden en de misselijkheid en koppijn verslagen![]()
Gelukkig heb ik nog een week vakantie .. en morgen een kappersbezoek, wordt leuk!
[ [url=m/3d8BIi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto na onze laatste wandeling.