Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pak ze onder m’n arm vast en knippen maar whahha
_Tarzan schreef:Och, er staat hier dichtbij een heel zielig konijntje op MP
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... b9c5b7a618
Marloez schreef:@tarzan; Fransjes zijn té leuk maar ik zou er persoonlijk nooit één kopen van een fokker. Alleen via opvang. Want ze hebben veel gezondheids problemen omdat ze behoorlijk doorgefokt zijn en worden niet zo oud..
Ik zeg dus; haal de arme stumper op! Is ook echt een leukie
Marloez schreef:@tarzan; Fransjes zijn té leuk maar ik zou er persoonlijk nooit één kopen van een fokker. Alleen via opvang. Want ze hebben veel gezondheids problemen omdat ze behoorlijk doorgefokt zijn en worden niet zo oud..
)

... Sta nu bij een fokker op de lijst die waarschijnlijk 2 mignons in zn nest heeft)
) Alleen een kleine maand geleden at hij plotseling niet meer en bleek een ontsteking te hebben vanuit zijn middenoor.. ik kon het daarom niet meer behandelen en heb hem in moeten laten slapen met 4 jaar. De gemiddelde leeftijd is 4-5 jaar door hun problemen. Door hun lange oren lucht het minder goed en krijgen ze eerder oorontsteking.