Volgensmij kan je met de Connect versie ook bij houden wat elke kat eet aan gewicht, en dan zou 1 bak dus genoeg zijn denk ik? Ze eten gewoon hetzelfde dieet nu.
Ze zullen in het begin inderdaad vast even moeten wennen zo zonder timer, maar dat kan ook stapgewijs

We zijn een tijd terug gestopt met natvoer geven omdat ze het heel slecht aten. Ze aten eigenlijk alleen Felix natvoer. Hier zagen we zelf de meerwaarde niet van in omdat ze genoeg drinken en het verder niks toevoegd. We hebben echt vanalles geprobeerd maar na 2 happen laten ze het liggen.
maar nog steeds eten ze het niet. Ze zijn helemaal enthousiast wanneer ik het maak en ze zitten je dan ook echt heel beteuterd aan te kijken als het dan toch blijkbaar niet aan de verwachtingen voldoet ofzo hahaha...

We moeten nog tekenen etc, en gister hebben we het goede nieuws gehad, maar ik ben er nu al erg mee bezig
Vonden het wel reuze spannend dus ze zaten goed verstopt tijdens verhuizen maar erna zijn ze vlot gaan verkennen

Net nog even mee gebezemd aangezien ze ook netjes in mijn aangeveegde hoopje ging liggen. Gaat ze helemaal languit ervoor liggen Alexia die bang voor de bezems is had haar ogen op steeltjes.