Alleen eentje lijkt niets te eten? Wel honger lijkt het... Ander voer at ie wel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Ik had het ook na ik erachter kwam dat ik een gedeelte van het filtermateriaal niet had uitgepakt en dat de filter dus een paar weken heeft staan draaien met het materiaal in een plastic zak 

. 
Voor een speciaal type betta betaal je nu 20-30 euro of meer. En dan is de vis wrsl. al een jaar en ze worden in theorie maar 2-3 jaar oud.
Nu nog een hele hups endlers kwijt zien te raken, maar daar maak ik wel foto's van als de bak op orde is. julius_juut schreef:Blauwoogjes zijn zo leuk! Kweken ook redelijk makkelijk, heb je opeens ieniemienie visjes er tussen zwemmen.
Succes met je bak in orde brengen! Het kweken is bij mij wel lastig nu, ik heb alleen vrouwtjes meegekregen
. Ik wil deze week cory's gaan halen (toch de panda's), dan vraag ik ook of ik een paar mannetjes mee kan nemen. Alleen vrouwen is ook maar zo
.
(Via AquaSabi, kon in NL geen in vitro javavaren vinden). Komt nog 1 bakje ook vandaag binnen mee met een andere bestellen (die hadden ze dan weer niet bij AquaSabi haha). Aquarium van het weekend gedesinfecteerd (dettol) en goed omgespoeld en daarna te weken gezet met schoonmaakzijn voor het schoonmaken en tegen de kalkaanslag (en gelijk goede "is hij wel echt waterdicht" check haha).

Maar voor mij nog te hoog gegrepen. Eerst een ''normaal'' aquarium maar eens onder de knie krijgen
! Ik begrijp dus niet hoe mensen hun planten zó doen groeien
. Hier doet dat gewoon niks
. Maar ze gaan tegenwoordig al niet kapot, da's ook al iets
.
. Wat een geweldige beesten, wel druk in het aquarium maar ik hou daar wel van
. Net moest ik een plantje goed zetten, komen die direct mijn hand aanvallen en zien ze mij als een lekker hapje
.