Limoen schreef:Saartje is not amused met de nieuwe snood.
[ [url=m/nMUi1S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tot zover "Windhonden zijn zo mooi!"
[ [url=m/qrNpn1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karina schreef:fannetje schreef:En Karina, ik zie dat jij ook uit Ede komt, waar woon je?
Een van de boerderijen op Kernhem, aan het losloopgebied Edese bos![]()
Ja vreselijk elegant die windhonden![]()
Maar wel prettig als ze haar oren niet meer mee op eet met haar vleesjes.
x_Jeanine_x schreef:Skippy01 schreef:@jeanine ACHT jasjes? Pfoe, klein verwend Yoshi-beest![]()
Omdat mevrouw in de 'normale' jasjes precies tussen 2 maten in zit![]()
En ik van alles dus 2 maten besteld heb en dan ga ik passen![]()
Kiwi, dat vond ik ook
x_Jeanine_x schreef:Bij agradi wel achteraf betalen gedaan hoor, bestelling van bijna 200 euro
Hoop dat die droog jas stiekem heel snel komt. want mevrouw heeft gistermiddag weer gezwommen en waren om 15.00uur thuis en savonds om 22 uur was ze een keer droog
x_Jeanine_x schreef:Bij agradi wel achteraf betalen gedaan hoor, bestelling van bijna 200 euro
Hoop dat die droog jas stiekem heel snel komt. want mevrouw heeft gistermiddag weer gezwommen en waren om 15.00uur thuis en savonds om 22 uur was ze een keer droog
mvdende schreef:x_Jeanine_x schreef:Bij agradi wel achteraf betalen gedaan hoor, bestelling van bijna 200 euro
Skip heeft één jasje en die is te kleinals pup gekocht, nu steekt zn kont eronder uit..
Moet eigenlijk een nieuwe, maar ik vind ze erg duur, €80 voor een jasje.
Ik wil dan ook eigenlijk alléén een jasje van Hurtta, die vind ik mooi en past Skip goed. Heb maat 55cm nodig, die wordt helaas niet zo vaak aangeboden op marktplaats.
Dus voorlopig doet Skip het nog maar even met zn te kleine jasje, zo vaak heeft hij hem toch niet aan, misschien één keer per maand ofzo.
Zn dryupp cape zit ik ook over te twijfelen om aan te schaffen. Met de training gaan ze door met zwemmen tot dat er een dikke laag ijs op het water ligt. Dus wel fijn als Skip uit het water komt om dan iets aan te krijgen tijdens het stil zitten wachten totdat de anderen ook zijn geweest. Eigenlijk moet ik er dan zelfs 2: één voor tijdens de training en één droge om dan in de auto lekker aan te trekken.