Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Indestal schreef:Jis_ schreef:Oei, het is wel een leukerd zeg!
Hij is super lief, maar heb 2 honden die niet met katten kunnen...daarom ook lief huisje, dat verdiend hij echt heel erg! Hij is dol op mensen...heel rustig en netjes...
Fabster schreef:Had Ted blaasgruis, voor zo n operatie?
lor1_1984 schreef:Indestal schreef:Katten liefhebbers, echt geen behoefte aan een heel lief anhankelijk rood katertje van dit voorjaar??
Nope, ik haal geen kittens van particulieren.
Bewuste keuze van mij om geen oeps- en pretnestjes te steunen.
Komt bij dat ik vol zit en zelf nog een opvangkat in de aanbieding heb.
lor1_1984 schreef:Dat wist ik niet.
Maar dan nog haal ik geen katten bij particulieren, of het gevonden is of zelf gefokt/oepsnest oid.
Heb iets teveel ellende gehad met katten van particulieren (vnl qua dingen verzwijgen die achteraf allang bekend blijken te zijn) dus voor mij enkel nog katten van een opvang/asiel of fokker.
@Indestal, is het anders een optie om de kat naar een asiel of opvang te brengen?
Jis_ schreef:lor1_1984 schreef:Dat wist ik niet.
Maar dan nog haal ik geen katten bij particulieren, of het gevonden is of zelf gefokt/oepsnest oid.
Heb iets teveel ellende gehad met katten van particulieren (vnl qua dingen verzwijgen die achteraf allang bekend blijken te zijn) dus voor mij enkel nog katten van een opvang/asiel of fokker.
@Indestal, is het anders een optie om de kat naar een asiel of opvang te brengen?
Ja je kan pech hebben, ook fokkers zijn niet allemaal betrouwbaar.
Zeker eens met zelf niet willen bijdragen aan oeps en pretnestjes.