@ xTiffani: haha, snap dat je trots op 'm bent! Leuk dat jij dit ook hebt gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ushanka schreef:Crap, we zijn geïdentificeerd.![]()
Ik denk hier verder wel dermate incognito te zijn om mijn vraag te stellen. Hoe komen jullie hussen eigenlijk aan hun namen? Hoe zouden jullie een eventuele volgende poolhond noemen? Ik zit met de handen in het haar, mijn maandenlange internetzoektocht leverde niks op en de tijd begint te dringen.
Ushanka schreef:@01san, ik moet eerlijk zeggen geen fan te zijn van kruisingen (nou heeft mijn reu ook een scheutje mal door zich heen, maar de volgende die hier komt is raszuiver). Je hond heeft wel een geweldig leuke naam vind ik. Echt mijn stijl, Engels en dan ook nog een eindigend op een medeklinker, daar hou ik van! Heel mooi! Persoonlijk vind ik het vinden van een passende tevennaam een stuk moeilijker dan een reuennaam, geen idee waar dat door komt. Voor een potentiële nieuwe reu zou ik al een heel lijstje klaar hebben liggen.
Ushanka schreef:Heel soms zie ik raszuivere hussen met zo'n rimpelvoorhoofd en ik vind dat echt drie keer niks.