@ xTiffani: haha, snap dat je trots op 'm bent! Leuk dat jij dit ook hebt gedaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ushanka schreef:Crap, we zijn geïdentificeerd.![]()
Ik denk hier verder wel dermate incognito te zijn om mijn vraag te stellen. Hoe komen jullie hussen eigenlijk aan hun namen? Hoe zouden jullie een eventuele volgende poolhond noemen? Ik zit met de handen in het haar, mijn maandenlange internetzoektocht leverde niks op en de tijd begint te dringen.
Behalve de border, die had zijn naam van de oude eigenaar gehad.
dat blijft enorm moeilijk en kan alleen hopen dat hij een fantastisch leven heeft nu als hij nog leeft....
En welkom natuurlijk 
Een meisje daar heet Arya, maar wij spraken het altijd uit als Ayra (dus de y voor de r). Mijn broer heeft haar gekocht en heeft ook de naam gekozen. Hij vond Ayra een leuke naam en daar waren wij het mee eens. Dus dat is het toen geworden
). Kan me goed voorstellen dat je er als niet-Russisch sprekende weinig associaties mee hebt en dat ze leuk en exotisch lijken, maar ik vind ze persoonlijk heel cliché en knap er echt op af.
Leuk om jullie keuzes te lezen, geeft toch wat inspiratie.
leuk dat het je opvalt!!!!)

..

Ushanka schreef:@01san, ik moet eerlijk zeggen geen fan te zijn van kruisingen (nou heeft mijn reu ook een scheutje mal door zich heen, maar de volgende die hier komt is raszuiver). Je hond heeft wel een geweldig leuke naam vind ik. Echt mijn stijl, Engels en dan ook nog een eindigend op een medeklinker, daar hou ik van! Heel mooi! Persoonlijk vind ik het vinden van een passende tevennaam een stuk moeilijker dan een reuennaam, geen idee waar dat door komt. Voor een potentiële nieuwe reu zou ik al een heel lijstje klaar hebben liggen.
Ushanka schreef:Heel soms zie ik raszuivere hussen met zo'n rimpelvoorhoofd en ik vind dat echt drie keer niks.