Ook ik mag me hier nu eindelijk melden
Vanaf april komen er hier 2 traditionele siamese kereltjes bij, een sealpoint en een chocolatepoint, de een is geboren in december de ander geboren begin januari.
Ik heb al een oudere kat van 12 jaar, wat mede ook de reden is om gelijk voor 2 kittens te kiezen in plaats van 1, in de hoop dat ze hun energie met name aan elkaar gaan besteden en niet Vivaldi (mijn huidige kat dus) het bloed onder de nagels vandaan gaan halen lol.
21 februari mag ik voor het eerst met 1 van de kereltjes kennis gaan maken.
Het is de bedoeling dat ze in dezelfde week bij mij komen, ook al moet ik de een in Friesland en de ander in Zeeland op gaan halen, de oudste zou al eerder kunnen komen wat betreft leeftijd (van mama weg) maar om de stress in huis zo laag mogelijk te houden kies ik er voor om ze in dezelfde week te laten komen.
Foto's heb ik helaas nog niet
edit:
grit heb ik van zooplus van tigerino, 30 kg voor 20 euro, klonterend, gebruik ik nu ongeveer een jaartje en bevalt me prima, zeker het klonteren werkt echt perfect, wel is het zeer fijn grit waardoor je wat meer uitloop hebt... maar met een matje ervoor valt dit goed te handelen wat mij betreft (sowieso schep ik dagelijks de kattebak leeg wb poepjes en plasjes, geurtjes heb ik geen problemen mee, behalve als ze echt net heeft gepoept lol)
Laatst bijgewerkt door Annemiek80 op 10-02-15 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt