Ik ben benieuwd of de verstopping/gasophoping ondertussen weg is, want het middel wat je gekregen hebt is iets tegen braken (en dat kunnen cavia's al helemaal niet).
xIrlijn
Geplaatst: 26-08-14 10:22
Wat fijn Ruby! En Tooske, heb je een foto van je bestelde flat?
Hier is het ook zo'n vies weer helaas.. Lekker dat je heren binnen zitten DubbelDun! Hier zitten de dames onder hun huisje en in de hangmat uit te buiken van hun ontbijt
Je kan zoeken op Facebook "de caviaflatmaker" heet hij op Facebook. Idd een hele saaie recht toe recht aan flat. Makkelijk schoonmaken makkelijk de monsters kunnen pakken.
geen super foto maar zoiets word hij. Worden 2 om 2 verdiepingen met elkaar verbonden. Dus niet meer allemaal bij elkaar. Word voorlopig dan 6 om 7 op de 2 verdiepingen.
Ja dat gaat niet omdat ik hem 150 breed wil. Een stuk plexiglas van 150 aan een stuk gaat niet. De cavia's hebben gewoon lekker de ruimte die merken niks van die lat.
Beetje onzin hoor . Mijn plexiglas is 200 lang en dat gaat ook prima. Je moet het alleen iets dikker nemen voor de stevigheid (4 mm) en dat wordt weer wat duurder.
Nou ik had in mijn oude flat een stuk van nog minder dan een meter denk ik ook dik maar doordat ze hier zo hangen kwam er toch al een scheur in vind het dus prima zo.
Wat denken jullie? Indy eet gewoon weer normaal en krijgt nog drie x daags medicatie en dwangvoeding. De assistente zei dat dat ik alles moet opmaken maar het flesje met medicatie zit nog aardig vol, zal ik langzaam minderen naar twee keer daags of afmaken, of helemaal stoppen?
Het was gezellig Boon vond dat ze hard gewerkt had Morgen heeft ze weer een vrije dag
Overigens heeft het hier vanmiddag 3 druppels geregend, jammer dat ik de dames toch niet buiten gezet heb.
Stefaaah
Geplaatst: 28-08-14 22:12
Hier was het nog redelijk goed weer deze namiddag, tot ik ze buiten had gezet natuurlijk. Toen vielen er véél druppels, (meer dan 3 dus )
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-14 14:40
Ik had ze hier ook net buitengezet. Zitten ze net lekker gras te eten n nu een hele vette bui (met onweer). Ik heb wel een zeiltje over de ren gespannen, dus nat worden ze niet
Hier ook dagelijks nog buiten of het moet echt de hele dag plenzen. Beetje nat gras ben ik ook niet zo bang voor.. Kreeg pas nog van een fokster te horen dat zij ze ook graag buiten zou willen hebben in de zomer dan mankeren ze vaak ook minder zijn ze wat " harder"
Al was het alleen maar dat je geen nageltjes hoeft te knippen
Ik denk er over om de vast ren te overkappen met een roldak zodat ze daar iig altijd droog zitten en de losse verplaatsbare rennen met groen dekzeil, want dat schaduw doek is leuk tegen de zon, maar niet waterdicht natuurlijk.
Stefaaah
Geplaatst: 31-08-14 17:03
Nat gras kan dus eigenlijk niet zo'n kwaad voor cavia's die binnen zitten? Want ik had ooit eens gehoord dat dat niet zo goed voor hun was...