Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
, Knox lijkt al bijna volwassen, en een slapende beebie die erg op Betje lijkt (zal een dezer dagen ook weer eens wat uploaden).

Knox lijkt idd bijna volwassen, ben heel benieuwd hoe groot ze zijn als ze met 14 en ruim 15 weken mee naar huis mogen.
))
Daarom is zijn bijnaam ook Sumo, wordt een flinke kater. Wax zit nu ook in de 500 gram, zoals het hoort met 5 weken, nog iets achter maar hij doet het zo onwijs goed, het is zo'n sterk mannetje
Straks is er niks meer van zijn achterstand te zien.
Dacht alleen dat ze nu een andere kater ging zoeken haha! Ik wil heel graag nog een white point sphynx kater met de tijd 

twee kunnen er zo de prullenbak in. Wat een rotzooi
Die bovenste is echt superslecht, lelijk gemaakt, ligt niet lekker in de hand en nog relatief duur ook. Weg ermee! De tweede is erg mooi en stevig, maar niet geschikt voor houtkorrels. De derde (een speelgoedschepje) is stevig, maar net te klein. De middelste is ok om te zeven, ligt goed in de hand. Het snoepschepje is erg handig. Het blauwe schepje is wel ok, maar een beetje slap. De laatste zat bij een kattenbak gaat ook nog wel. Ik heb er zelfs nog een die er niet opstaat. Die is misschien nog wel de handigste. Ik ga ze nu allemaal uitproberen!

, waardoor ik in een rare hoek kwam te liggen met m'n nek.
Maar goed als dat de oplossing is is dat prima toch! Ik vind het wel gezellig als ze bij je slapen.
Ik neem mijn moeder mee zodat ze foto's kan maken. Vandaag is Wax precies 6 weken.
Hopelijk ga je ooit, in dit leven, een echte band aan met een poepjesschep!
Dan kan hij geen nee meer zeggen haha!