Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel wat raar dat je de kitten verkouden meekrijgt. Ik heb dit jaar aardig wat pleegkittens gehad die na de 1e enting ziek werden. Gelukkig gaat het meestal na de 2e enting wel goed. De 1e daar hebben ze sneller last van. Bij twijfel gewoon nog een weekje extra wachten, dat heb ik dit jaar ook gedaan bij de kittens die nog niet helemaal fit waren. In principe houden ze 3 tot 4 weken aan na de 1e enting.
) 
En toen kwam mini-Famous voorbij online... Hoewel ik heel veel raggies mooi vind, er zijn zoveel mooie kleuren. Famous heb ik via Marktplaats, maar gewoon netjes geteste ouders én een stamboom. Ik vind het ook maar raar als de ouders een stamboom hebben dan is het een kleine moeite om voor de kittens ook een stamboom aan te vragen. Zal ook wel vaak gewoon niet waar zijn denk ik...
Beetje vachtverzorgingsspray om te maskeren...
Coloured schreef:Ik val dit topic zomaar even binnen om te vragen of jullie misschien een fokker weten die een blue/of lilac point kitten Ragdoll poesje heeft op het moment? Of een nestje verwacht?
Of is er een verzamelsite waar een rijtje fokkers op staan o.i.d.?
Ik hou marktplaats in de gaten en ook die sites van de rasverenigingen, maar het lijkt soms wel roversgoed..
, hij heeft nog geen 4 mogen worden.
. Een operatie hebben 2 verschillende DA's van verschillende dierenartsenpraktijken ons afgeraden omdat de kans van slagen minder dan 5% was en het voor de kat een hele pijnlijke periode zou worden en het bijna in 95% van de gevallen het na een half jaar weer terug zou komen.
), die eind Juni bij ons komt wonen. En met een beetje geluk ook zijn zusje.
We zijn benieuwd wat eruit gaat komen. Ze is uitgerekend rond de dag dat mijn "veulen" van vorig jaar 1 jaar wordt dus misschien wel dubbel feest in mei.
Kobus17 schreef:@Sourire, Dank je wel,het is nog steeds raar dat hij er niet meer is. Hij had gewoon oud bij ons moeten worden.
Balen zeg dat het contact zo stroef loopt. Kan je niet langs gaan? Misschien neemt dat de twijfels weg en als dat niet kan of mag dan zo ik het niet doen. Wij gaan vrijdag er weer naar toe, dan is het 3 weken geleden dat wij hem in levende lijve hebben gezien. Daar doen ze helemaal niet moeilijk over. Als wij dichterbij hadden gewoond had ik ook veel vaker mogen komen, voor ons is het 1.5 u rijden. En als het goed is heeft hij deze week zijn 1ste inenting gehad. Maar wij worden elke zondag op de hoogte gehouden dan wel met foto's dan wel met filmpjes.
@Natascha; spannend ben benieuwd