Sammie is schitterend..wat een mooi kleurtje

hihi Neko lijkt al enorm aan het worden, hoe de foto genomen is

Dat arrogante herken ik Annemieke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spekkie01 schreef:[ [url=m/SmCZzt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn kleine monsters zijn groot geworden. Dit voorjaar wordt er van een gedeelte van onze tuin een ren gemaakt. Ik wil niet dat ze platgereden of gestolen worden.
Hoe lief ze ook zijn, ze hebben de pindakaas niet echt uitgevonden
Samiyah schreef:Ahhh wat een lieve foto's Roosch! Wat is hij gegroeid zeg!
Abby was niet lekker, ze had overgegeven en at ineens niet meer. Dus gister gelijk naar de DA gegaan, die voelde wat ontlasting vastzitten. Ze kreeg een injectie tegen de pijn (ze had door die verstopping gewoon pijn in haar buik waardoor ze niet meer at) en een injectie tegen de misselijk en als ze uiterlijk die dag erna niet weer zou eten en drinken moest ik weer terugkomen. Ook nog pijnstilling meegekregen voor het weekend
Nou ik maakte me zo'n zorgen! Gister na het DA bezoek lag ze maar wat te slapen, at en dronk nog niks... pas 's avonds werd ze ineens wat opgewekter, at ineens een handvol brokjes op en liep daarna naar de fontein om te gaan drinken. Pff wat was dat een opluchting! Nu sinds vanmorgen is ze gewoon weer de oude Abby, begroette me met de staart in de lucht en een harde 'prauuww'Ze eet een drinkt weer normaal en er lag harde ontlasting in de kattenbak. Nu haar maar goed in de gaten houden de komende week!
Mijn mooie dame
[ Afbeelding ]