Hondenshows

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 16:05

Wat goed! Gefeliciteerd!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:26

Van harte. Volgend weekend hele weekend rotterdam heb er zin in. Misschien als hij met beide honden naar de erering moet moet ik ook met een hond lopen. Heb dat alleen nog nooit gedaan. Hahah. Ze hebben wel vertrouwen in mij.

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:30

Gefeliciteerd!!

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:24

gewoon niet nadenken en doen fenja haha :D
ik moet ff kijken in welke ring ik moet..

edit groep van 12 uur ( *\o/* ) en ring 11 zijn 7 beaucerons ben heel benieuwd :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:52

Ik ben er ook in Rotterdam met Chef alleen om even te kijken! Misschien zie ik jullie nog.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:01

Oehh gefeliciteerd met Oll :D

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:47

Ik ben er alleen zaterdag. Miscomunicatie.maar dat maakt voor mij niets uit. Vrijdag avond ga ik als het goed is nog een ring training lopen met de hond waarmee ik hoogst waarschijnlijk (als alles goed gaat) ook in de ere ring mee moet lopen. Geeft wel een fijn gevoel om dat nog te doen voordat ik de ring in mag. Vandaag op dw fokkersdag van bassets geweest. Was ontzettend leuk. Zo heerlijk geknuffeld met een 10 weken oude basset hound pup. Ik had ze nog niet als pup gezien wel volwassen. Het was net droopy. Zo ontzettend lief maar ja dat zijn beina alle pups.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 00:55

Jij heb iedergeval goede hoop fenja :p vanwaar denk je dat je zeer waarsch Bob word? Ben je in je eentje? :D

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 08:22

Ja beide honden zijn enige hond in hun ras. Een basset bleu de gascone en een grand bleu de gascone. Dus wel aannemelijk ja. Is al op andere shows ook gebrurd. Normaal gesproken ben ik ook wel eens mee maat is mijn vriendin er ook. Zijn vrouw zeg maar. Alleen die kan op zaterdag niet moet lesgeven.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 09:05

Thanks iedereen! Erering was ie nog geselecteerd maar niet geplaatst, hij heeft er wel echt een feestje van gemaakt en Kell moest flink lopen om 'm bij te benen :P Is echt zijn momentje, in die grote ring met publiek enzo :P Waren uiteindelijk pas om 1 uur thuis dus was een bizar lange dag (om 4 uur 's morgens zaten we al in de auto) en zondags hadden we de KCM dus moesten we ook weer gewoon vroeg op -O- Maar na het succes van zaterdag was zondag wel een beetje flauw, Oll kreeg een ZG :+ Tja kan gebeuren, maar was wel een beetje jammer, zeg maar, vooral het commentaar wat erbij zat :') Heb wel een hele leuke dag gehad, mocht ringmeesteren bij de juniorhandling en mijn favo veteranendame voorbrengen maar pffff, ik had wel ff zoiets van verdorie, had beter thuis kunnen blijven en uitslapen :')

Ben kapót, echt, NOOIT meer dit _O-

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:11

Gefeliciteerd Neej :)

Dumas had gisteren ook weer eens een show. 2 jaar geleden voor het laatst geweest :) We hadden de KCM :)

Hier zijn rapportje

Citaat:
4 jaar, flinke reu, goede verhoudingen in het hoofd. Compleet schaargebit, donker oog, goed oor.
Goede rug en schouder, goede borstdiepte. Goede hoekingen.
Goed aangezette en gedragen staart.
Mooie koorden.
Gaat goed door de ring.

2U, Res CAC.

Afbeelding

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:25

Oeh, mooi rapport en mooi resultaat :D Enig idee waarom je niet de nummer 1 was geworden? Vind ik zelf altijd wel interessant al is dat meestal niet af te leiden uit het keurrapport xD

Pfff onze dames zijn weer lekker bezig. Komende zaterdag show: twee loops geworden afgelopen week en de andere is uit vacht -O-

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:32

Zul je net zien he..

Ik heb een makkie deze week, hoef Oll niet te trimmen, niet te wassen (of tenminste, ik dénk het niet) en de show is om de hoek :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 22:44

Oeh das lekker ja! Hoe vaak moet je hem eigenlijk 'trimmen'? Hoe werkt dat? :P

Nog een baalmomentje voor mij... Er is blijkbaar dubbel show in Zwolle. Zwolle is voor mij om de hoek, dus ik dacht oeeeh dan schrijven we Lois in, die zit dan net in de jeugdklasse, wie weet wint ze nog wat *\o/* Kom ik er achter dat ze dan op een week na nog geen 9 maand is :\ ;(

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 22:55

Thesserd schreef:
Oeh, mooi rapport en mooi resultaat :D Enig idee waarom je niet de nummer 1 was geworden? Vind ik zelf altijd wel interessant al is dat meestal niet af te leiden uit het keurrapport xD

De km vond de andere hond mooier omdat deze kleiner was. Dumas zit aan de maximale maat en de andere reu is net wat kleiner en fijner.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 23:21

Aah oke, smaak kwestie dus... niks aan te doen :P

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:07

Dat is wel zonde thesserd!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:22

Helaas geen Rotterdam voor mij dit weekend, had heel graag gaan kijken. Allemaal veel succes.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 17:28

Ik ben er morgen met een grand bleu gascone en een basset bleu de gascone. Wie is er nog meer morgeb

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 14:16

Wij zijn helaas al weer terug uit rotterdam twee keer een zg. We waren dus snel klaar.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:41

Zijn veel ZG's uitgedeeld vandaag! Heb jou niet gespot, Thesserd wel met haar 2 akitadames :)

Wij hebben een leuke dag gehad en morgen gaan we weer, maar dan hebben we het druk :P

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:43

Wij zaten bij ring 9 maar waren al om 11 uur weer richting huis.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:57

11u al richting huis -O- wel balen zeg. Nouja wel lekker dat je nog een beetje zaterdag over houdt. Ik had beste pup met mijn jongste dame (<3), dus wachten op de erering waar ze vervolgens geen blik waardig was voor die keurmeester :') dus paar uur voor niks gewacht.

Verder ben ik trots op dames :D lois dus beste puppy VB, Zojja 3U en Pippa die dus helemaal uit vacht was en er echt niet uit zag toch nog een U. Had ik niet verwacht. Daarna 4e van beste teef. In haar eigen klasse stond ze alleen.

Idd heb ik Neej gezien terwijl ik in de ring stond (te wachten) haha, korte maar leuke ontmoeting :D zijn de foto's nog wat geworden? Ben wel benieuwd :p

Morgen weer zo'n lange dag joh :oo dan doet Oll ook mee toch?

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 18:23

Goed gedaan! :) veel ZG inderdaad. Chef heeft even kunnen rondkijken op show

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 19:22

Ga er morgen naar kijken Thessa, naar de foto's. Nu ff bankhangen haha :P En jullie deden het super in de erering! Lois stond er mooi bij :)

Oll doet morgen weer mee idd :D