Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is echt zijn momentje, in die grote ring met publiek enzo
Waren uiteindelijk pas om 1 uur thuis dus was een bizar lange dag (om 4 uur 's morgens zaten we al in de auto) en zondags hadden we de KCM dus moesten we ook weer gewoon vroeg op
Maar na het succes van zaterdag was zondag wel een beetje flauw, Oll kreeg een ZG
Tja kan gebeuren, maar was wel een beetje jammer, zeg maar, vooral het commentaar wat erbij zat
Heb wel een hele leuke dag gehad, mocht ringmeesteren bij de juniorhandling en mijn favo veteranendame voorbrengen maar pffff, ik had wel ff zoiets van verdorie, had beter thuis kunnen blijven en uitslapen 

We hadden de KCM 
Citaat:4 jaar, flinke reu, goede verhoudingen in het hoofd. Compleet schaargebit, donker oog, goed oor.
Goede rug en schouder, goede borstdiepte. Goede hoekingen.
Goed aangezette en gedragen staart.
Mooie koorden.
Gaat goed door de ring.
2U, Res CAC.
Enig idee waarom je niet de nummer 1 was geworden? Vind ik zelf altijd wel interessant al is dat meestal niet af te leiden uit het keurrapport xD

Kom ik er achter dat ze dan op een week na nog geen 9 maand is
Thesserd schreef:Oeh, mooi rapport en mooi resultaatEnig idee waarom je niet de nummer 1 was geworden? Vind ik zelf altijd wel interessant al is dat meestal niet af te leiden uit het keurrapport xD

wel balen zeg. Nouja wel lekker dat je nog een beetje zaterdag over houdt. Ik had beste pup met mijn jongste dame (<3), dus wachten op de erering waar ze vervolgens geen blik waardig was voor die keurmeester
dus paar uur voor niks gewacht.
lois dus beste puppy VB, Zojja 3U en Pippa die dus helemaal uit vacht was en er echt niet uit zag toch nog een U. Had ik niet verwacht. Daarna 4e van beste teef. In haar eigen klasse stond ze alleen.
zijn de foto's nog wat geworden? Ben wel benieuwd :p
dan doet Oll ook mee toch?
veel ZG inderdaad. Chef heeft even kunnen rondkijken op show
En jullie deden het super in de erering! Lois stond er mooi bij