Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hier eten ze niet zoveel hooi. Ze zijn wel heel kieskeurig. De zaadjes eten ze als eerste, dan hopen ze dat ik ze nieuw voer geef en als dat niet gebeurt, dan gaan ze toch maar de brokken eten
daar baal ik toch wel een beetje van. soms zou ik ze het liefst om willen ruilen
Steeds als ze zit te eten wordt ze de hele kooi door gejaagd. Vanmiddag even in een nat bakje gezet, ging prima, uiteindelijk met wat voer erbij en dat was ook prima maar in de kooi begon ze weer te klieren

Verder gaat het wel hartstikke goed met ze 
Hier graven ze wat af. Elke dag hebben ze er weer wat nieuws van gemaakt.
die weet ondertussen dat ze nieuw voor krijgen als de zak kraakt. die komt ook op mijn hand wat halen, geen probleem.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog weinig tijd heb gehad om bij ze te zitten, en als ik tijd heb dan slapen ze
Maar komt vast goeeed 
_Karlijn schreef:Ik heb alleen nog maar pompoenpitten geprobeerd. Af en toe hang ik een stengel trosgierst in het hok, vinden ze ook lekker. Ik wil binnenkort eens een stukje appel proberen en meelwormen bestellen.
Hoe tam zijn ze? Zouden ze het misschien eng vinden om voer uit je hand aan te nemen?

.