Wij staan op de wachtlijst voor een miniature american Shepherd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
s1993 schreef:Haha super toevallig dat jullie weer dezelfde vakantieplannen hebben!
Leuk dat er weer pups geboren zijn, ik miste al een foto maar fijn dat die nu is toegevoegd![]()
Jabba lijkt per dag nog een beetje te wisselen. De ene keer denk ik nu gaat het beter qua hormonen en het andere moment toch niet. Nog even afwachten dus.
Hier nog mensen die meedoen aan dogsurvival Achterhoek?
xSannee schreef:Ahh nou bij geen verliefd gevoel of "yesss" dan is het geen match, of niet het moment Pien! Wie weet later!
Hier gaan we goed met de behendigheidslessen. Evi is zo donders slim![]()
En dat is heel fijn, maar soms is dat fanatieke ook lastig haha. Dan gaat ze zo hard dat ze lomp wordt en niet meer oplet waar ze d'r voeten neerzet of wanneer ze springt haha.
De kattenloop is evi's grote favoriet, maar ze gaat dan ook zoooooo harddus rust is ons werkpuntje haha.
Voordeel is wel dat ze nieuwe dingen eigenlijk meteen snapt en dat heel makkelijk oppakt. Kan haar steeds beter vanaf wat afstand sturen.
En volgens mij.... Zag ik Pixy op de hondenschool vandaagdie is van iemand hier in het topic, ik weet alleen de boktnaam niet, alleen de naam van de hond
xSannee schreef:Ahh nou bij geen verliefd gevoel of "yesss" dan is het geen match, of niet het moment Pien! Wie weet later!
Hier gaan we goed met de behendigheidslessen. Evi is zo donders slim![]()
En dat is heel fijn, maar soms is dat fanatieke ook lastig haha. Dan gaat ze zo hard dat ze lomp wordt en niet meer oplet waar ze d'r voeten neerzet of wanneer ze springt haha.
De kattenloop is evi's grote favoriet, maar ze gaat dan ook zoooooo harddus rust is ons werkpuntje haha.
Voordeel is wel dat ze nieuwe dingen eigenlijk meteen snapt en dat heel makkelijk oppakt. Kan haar steeds beter vanaf wat afstand sturen.
En volgens mij.... Zag ik Pixy op de hondenschool vandaagdie is van iemand hier in het topic, ik weet alleen de boktnaam niet, alleen de naam van de hond
Pippa13 schreef:@befunny, wow dat is snel gegaan! Je schreef eerder dat je wilde wachten tot je gezondheid en woonsituatie stabiel zou zijn. Wat is nu de reden geweest om toch eerder voor een pup te gaan en niet op fokkers of verschillende rassen te oriënteren? Naast dat het natuurlijk een ontzettend schattig hondje is![]()
@stalmeylin, Ooh geen grijze snorrie dus! Ik snap de keuze helemaal en je hebt super goed naar je gevoel geluisterd. En inderdaad wie weet in de toekomst een hond er bij, ooit, als er iets op je pad komt. Bij twijfel inderdaad niet doen. Ik zie van Bonne en de hond van jouw vriend veel fotos voorbij komen op insta en dat ziet er heel gezellig en leuk uit!