Puppy erbij 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 18:05

Kaus schreef:
Ik vind hem super leuk Kiwi! Ik snap het principe van de Lion King ook wel, dat is gewoon het thema van het nest lijkt me? Dus dan geef je de pups namen als Simba etc. Testen zou ik er inderdaad wel op zetten maar bij andere versies die je me weleens hebt gestuurd stonden die wel dacht ik?

Mooi gebied hoor CB! Ik heb het hier goed maar als ik zie waar jij wandelt elke dag <3

Asjeblieft geen Simba, doe dan origineel. _O-

Wij krijgen serie / streamer / game nesten. :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 19:00

Yes, de pups krijgen een naam uit het lion king thema.

uhm oeps. de testen stonden er bij. Maar ik had hem eerst met een andere reu gemaakt en nu met plaatsen van de voetjes stond ie in de weg. Dus de tekst van de testen heb ik niet terug aan gezet blijkbaar :') Dat ga ik wel doen! :D

Bewegingsfoto's is in ons ras niet echt iets wat de meeste doen, enkele sportfokkers na. Kopfoto's wil ik er niet bij ivm de kopfoto's van de leeuwen op de achtergrond. Dat word te rommelig :) Maar ze kunnen zeker nog wel iets groter. :)

Haha neeee geen simba .. :P Maar t idee klopt indd :j

Afbeelding

Afbeelding

Kwam er achter dat de stamboomnamen echt verre van gelijk stonden :') dus dat ook gelijk even aangepast. en een streepje bij de contact info weggehaald.

Ymor

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:12

Zo vind ik hem mooier inderdaad! Ze staan nu net iets hoger en zo op het gezicht ook iets groter. Valt meer op!! Zo zou ik hem laten.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:16

Je kan ipv de leeuwenkoppen ook een grote pootafdruk uit de film gebruiken :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 19:24

Thankss :D :D er zat nog best wat werk in de lagen en de koppen. Dus ik ben wel tevreden zo :D Maaaaar. ongetwijfeld, voordat we de echo gehad hebben, heb ik hem nog een keer of 10 aangepast

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:48

Ik stem wel voor een Zazou/Zazu in het nest hoor! (Het vogeltje)
Mijn Spaniel heette Zazou. (Formeel heette hij Bolka van de Lissedodde, maar dát riep ik alleen als ik héél boos was :D )

Zo, regen is hier los gebarsten hoor! Was net op tijd binnen van een ronde met de honden en mijn broer!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 19:53

Hahaha ik heb iets andere namen in gedachten :')
Maar die ga ik dan niet openbaar zetten. :P

Hier volop regen en onweer..

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:55

kiwiwitje schreef:
Yes, de pups krijgen een naam uit het lion king thema.

uhm oeps. de testen stonden er bij. Maar ik had hem eerst met een andere reu gemaakt en nu met plaatsen van de voetjes stond ie in de weg. Dus de tekst van de testen heb ik niet terug aan gezet blijkbaar :') Dat ga ik wel doen! :D

Bewegingsfoto's is in ons ras niet echt iets wat de meeste doen, enkele sportfokkers na. Kopfoto's wil ik er niet bij ivm de kopfoto's van de leeuwen op de achtergrond. Dat word te rommelig :) Maar ze kunnen zeker nog wel iets groter. :)

Haha neeee geen simba .. :P Maar t idee klopt indd :j

[ [url=m/3LD8Xb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nette aankondiging en wat leuk met een thema!

Ik lees en geniet nog steeds mee met jullie hoor, maar heb zelf weinig te melden... 6 juli halen wij onze pup op. Net nog "even" (1,5 uur..) op bezoek geweest

[ [url=m/fwu3Vr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kwam er achter dat de stamboomnamen echt verre van gelijk stonden :') dus dat ook gelijk even aangepast. en een streepje bij de contact info weggehaald.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:55

@kiwi Jullie hoek vd provincie is het écht losgebarsten hè

Haha, zou ze hier ook niet neerzetten hoor, die namen horen we vanzelf!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:58

Ziet er goed uit kiwiwitje.

Hier gisteravond en in de namiddag weer losgebarsten met regen. Echt raar 12 km verder niks en 10 de andere kant straten blank.

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 19:59

Leuke aankondiging! Origineel met themanamen ook!

Ik lees en geniet nog steeds mee met jullie. Heb zelf weinig te melden. Wij mogen de pup 6 juli ophalen. Net nog even (1,5 uur) op bezoek geweest.

Edit: Hij doet/deed mijn tekst niet

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 22:06

@kiwi te leuk dat wij zo met je mee kunnen genieten :D vind de aankondiging echt stoer :):) ben heeeel benieuwd naar de namen :D

@Skippy: Otje dr stamboek naam is Auxilium Canes Alstroemeria B-) joejoe gewoon lekker Otje hoor hahaha.

Ot vindt de regen en onweer machtig interessant áls ze binnen is haha. Gisteren een klap onweer en de schuifpui stond open, madam ging gelijk helemaal geïnteresseerd bij de open deur kijken. Mafkees haha.

:+:
Afbeelding

Dr oren groeien nu keihard. Kleine Dumbo :')
Afbeelding
Afbeelding
Ears!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 22:12

Warboel schreef:
@Skippy: Otje dr stamboek naam is Auxilium Canes Alstroemeria B-) joejoe gewoon lekker Otje hoor hahaha.

Haha ja doe dan maar Otje! :Y) jeetje, dat kun je toch niet uitspreken als normaal mens...

warboel schreef:
Ot vindt de regen en onweer machtig interessant áls ze binnen is haha. Gisteren een klap onweer en de schuifpui stond open, madam ging gelijk helemaal geïnteresseerd bij de open deur kijken. Mafkees haha.

:+:
[ [url=m/e0H0zn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dr oren groeien nu keihard. Kleine Dumbo :')
[ [url=m/SZtqJf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YfUhDz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ears!

Super cute! Toby ligt te bibberen op de bank bij iedere klap onweer. Gelukkig voor hem is het nu even stil, dus hij slaapt :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-20 22:43

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-20 23:30

Jaaa leuk!

Regen ^) |(
Afbeelding

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 08:29

Goedemorgen! Wij zijn druk aan het verhuizen dus ik heb niet echt veel gelezen de afgelopen week. :P

Nog gefeliciteerd Denise! Ik word over 2 weken 26, ik vind dat ook meteen veel ouder klinken dan 25.

@Kiwi Leuke aankondiging! :D Over die prijzen ja... Ik zag gisteren op marktplaats (natuurlijk) koningspoedel pups à 2150 euro. Niets over tests of stamboom in de advertentie. 8)7

@Warboel Wat is Otje toch een poepie! Fijn als ze niet bang zijn. Popo is tot nu toe ook nog nooit bang geweest voor onweer of vuurwerk, hoop dat dat zo blijft.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 10:51

Haha dat hoofd van Otje. <3

Schiet het op het verhuizen Simoonzel?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 13:55

Die ogen _O-

Hier tot nog toe niet bang voor klappen, lawaai etc. Regen was ook niet erg.
Ze zijn op zo'n 200mtr afstand bij ons een grote sporthal/buurthuis aan het slopen. Het geeft erg veel hele diepe klappen en dreunen waar je huis soms van trilt (al sinds Charlie er is, ze zijn nu aan het puinruimen).
Ik zie het maar als vuurwerktraining. Hij kijkt van deze klappen iig niet meer op of om, ik wandel er ook dagelijks langs. Net als van kapot klappende ballonnen bijv. doet hem ook niets. Hopelijk blijft het zo!

We hebben er zo'n fijn hondje aan!
In huis heel relaxed (tuurlijk is ie wel eens lekker gek) maar over het algemeen vermaakt hij zichzelf prima, of pakt zijn flos en gaat er lekker mee in de tuin liggen.

Bij uitlaten wil hij wel fietsbanden pakken, ik moet nog eens even kijken hoe ik die focus ga verleggen.
Maar een beetje oefeningen aan de lijn gaan doen als er een fietser passeert.
Het went ook niet echt want mijn dochter gaat wel eens mee op de fiets en dan wil hij het ook. Hij wil er perse achteraan. Wel mooi om met haar op de fiets te oefenen natuurlijk.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 14:51

Hier was het gisteren zo erg dat Boellie er zelfs een keer van schrok. En Djes ging ook even tekeer. maar ik moet toegeven. Ik schrok misschien nog wel harder dan hun :+
De klappen daarna was er niks meer aan de hand

Thnx Simone! :D

gisteravond moesten we ook even in de stort regen gaan plassen met de hondjes.. we waren nog geen 3 minuten buiten en ze waren helemaal doorweekt. Gelukkig korte vacht dus handdoek erover en gelijk zo goed als droog.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 14:59

Hier hebben we amper regen gehad en onweer :+

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:07

Gisteravond hier ook zeik regen en parel is zo slim om gauw te plassen en naar binnen te rennen,guapa dacht doei maar toen in haar op het gras zetten gauw plassen naar die elvin,sjonge jonge wat een meut joh.
Zielig staan kijken twijfelen om te gaan plassen,zielig kijken,twijfelen enz enz na 10 min eindelijk een plas gedaan maar we waren echt verzopen :+

Gelukkig hier geen honden bang van onweer,mn border werd dat wel op latere leeftijd en dat was echt heel sneu.
Die heb ik zelf een keer uit het midden van de vijver moet halen omdat hij daar uit angst was gaan zitten.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:11

CupCakes_ schreef:
Hier hebben we amper regen gehad en onweer :+

Zelfde verhaal hier. Gisteravond wel wat geregen maar toen waren we al lang en breed klaar met alles. Onweer was wat geflits en een knal. Al met al hebben we het dus prima .. thuis gaat het er heviger aan toe en in Dordt stonden straten blank :P

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:50

Ik weet dat ik het eerder gevraagd heb, maar ik kan het even niet zo snel terug vinden.

Wat zouden jullie doen? Mijn opa is zojuist overleden. Maar zodra hier het woord opa valt, springt Jip op klaar om naar opa te gaan. Die twee waren ook echt 2 poten en 2 handen op 1 buik. Hij was stapelgek op m'n opa. Maar wat is nu verstandig om te doen? Hem te laten ruiken aan opa? Of maakt dat niet zoveel uit voor een hond?
Ik kan er namelijk niet veel over vinden. -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-20 15:54

Zelf denk ik dat ik het wel zou doen. Het is wellicht gek maar ook dieren nemen afscheid. Mijn stiefvader viel plots weg en mijn honden hebben hem nooit meer gezien (hij is namelijk aan boord van zijn schip in Kaapverdië overleden en toen zijn lichaam in Nederland was is hij vrijwel direct begraven, was geen tijd voor afscheid dingetjes..)

Hij had een Amerikaanse bus met een heel herkenbaar geluid. Ondanks dat wij die bus op een begeven moment verkocht hebben reed er op een begeven moment wel zo'n bus rond in de buurt. Dat geluid hoor je in de verte al. En daar stonden ze hoor … beide voor het raam te wachten tot ie de straat in kwam rijden. Uiteindelijk is dit na jaren pas versleten. Luna is na het overlijden van mijn stiefvader nog 4,5 jaar meegegaan denk dat ze zeker nog 2 jaar op dat geluid reageerde.

Zelfde hebben wij nu met het fluitje van mijn broertje alstie thuis komt. Als ze nu hier in Venhorst iets of iemand horen fluiten denken ze dat hij er aan komt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-20 15:55

Hahahah cinniz wat een ei _O-

Ik zou gaan met Jip CupCakes!
Wij hebben een hond overgenomen van mijn peettante toen zij overleed en die hond heeft even staan snuffelen en is rustig weggelopen. Terwijl ie de eerste dagen dat ze niet meer thuis kwam erg onrustig was.
T verschil is wel dat hij bij haar woonde natuurlijk.