Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mira283 schreef:Rikky heel veel sterkte met het verlies
Melody7 tarwegraspoeder kan ik hier in de kruidvat altijd wel krijgen. Heb standaard het op voorraad, handig als dwangvoer maar zo als papje uit een bakje vinden ze ook heerlijk
Mira283 schreef:Spul staat bij de reform/dieet afdeling. Kan het hier wel gewoon goed krijgen gelukkig en anders online bestellen?
Oei gelukkig is het goed afgelopen met Bonny
Isabonny schreef:Met Bonny gaat het gelukkig goed. Net naar da geweest voor controle. We hoeven alleen nog de antibiotica te geven. Hij poept flinke drollen (nog wel wat week, maar dat komt misschien nog van het laxeermiddel; geen idee hoe lang dat doorwerkt). Hij eet zelf.
Mijn dochter heeft twijfels of ze de 2 kleine caafjes naar binnen moet halen. Die zitten nu in een onverwarmde serre. OF ja, eigenlijk overdekt terras wat met glazen puien wordt afgesloten, Het wordt er toch best nog koud en vanmorgen waren de glazen puien allemaal beslagen van het vocht, dus ik denk niet dat dat ideaal is. Ook omdat nu een van de kleintjes ook wat snotterde. Die is meteen mee gegaan naar de da en daar hebben we doxycycline voor meegekregen.
Ze rennen momenteel gezellig door de serre en kunnen op de warme snuggle kruipen als ze dat willen. Maar vanavond halen we ze denk ik naar binnen, de hal in (onze voormalige keuken, dus ook veel ruimte, geen smal gangetje), daar is het het koelste denk ik.
DubbelFun schreef:Met voldoende bedding én in goede konditie zijn...
En eenmaal binnen kunnen ze de rest van de winter niet meer naar buiten.
DubbelFun schreef:Dan geef je ze te veel of ze krijgen te weinig beweging (of beide)