MoppieFilou schreef:Omdat mijn vraag alweer wat achter is geraakt:
Is er iemand/Ken je iemand die schleich konijnen repaint?
Sanne Leoni van Sl-creations!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Er is geen dag dat ik niet aan hem denk en geen dag dat ik geen traantje om hem laat. Hij was zo'n speciaaltje
. Een beetje een zorgenkindje, hij was geregeld ziek, niet altijd erg, maar we hielpen hem er altijd bovenop. Tot twee maanden geleden. Een hartprobleem... Dat was die ene keer, die er ooit ging aankomen, dat we hem niet meer konden helpen
. Hij had nog enkele mooie jaren tegoed in de supergrote ren die ik voor hem wou maken. Ik mis je kleine grote vriend
.
, ben ook enorm blij met de ren!
, Kerst en Uto weer samen , date from hell toendertijd
(madam dominant en meneer net zo hard dominant )
Het blijven kleine gezins vriendjes en het is nooit leuk als er één dood gaat. Rebecca schreef:Plezier zeker, Kerst en Uto weer samen , date from hell toendertijd
(madam dominant en meneer net zo hard dominant )
.
. Ik kijk er toch wel naar uit, ook al wordt Moppie zeker niet vergeten!! Het hok dat ik normaal voor hem ging maken zou Villa Moppie heten en die naam verander ik ook niet meer! En al de konijntjes die nog zullen volgen hebben hun super leven te danken aan mijn Moppietje ❤. Dankzij hem heb ik me echt verdiept in konijnen en weet ik er nu heel veel over!
*klopt af* 
, is nu een rust tijdstip dus even eten gegeven en laat ze maar lekker even 

. Schattig!
Ze zullen het wel naar hun zin hebben!
. Ken ik ook hoor. Bij een boer een hele baal voor 2 euro bij ons, en in de Aveve 5 euro voor een kilo dacht ik
.
blijft bijzonder de prijzen
, de hele ren door sjezen en springen
. Dat ken ik
. Echt leuk om te zien vind ik altijd
.