cinniz dat is wel erg vlug inderdaad. Arme jullie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMJ schreef:Ik word 42..
Ach ja! Ik voel me veel relaxter en stabieler dan typen ik rond de 30 was. Alleen mis ik sommige dingen soms wel hoor. Uitgaan als een idioot zoals toen voel ik me nu te oud voor.. maar dat deed ik wel. Bovendien heb ik een kind. Dus het hele weekend stappen zou ik niet eens meer willen.
Skippy01 schreef:IMJ schreef:Ik word 42..
Ach ja! Ik voel me veel relaxter en stabieler dan typen ik rond de 30 was. Alleen mis ik sommige dingen soms wel hoor. Uitgaan als een idioot zoals toen voel ik me nu te oud voor.. maar dat deed ik wel. Bovendien heb ik een kind. Dus het hele weekend stappen zou ik niet eens meer willen.
Nou, ik ben single en kindloos, dus ik wil nog even niet naar 42 hoor, als ik dan hetzelfde rondloop, is de kans op kind wel errug klein geworden haha![]()
![]()
Maar het stabieler worden, ja, dát ken ik wel. Ieder jaar een beetje meer rust in m'n koppie![]()
Zo, zie net in een jagersplatform in Engeland iemand die even heel gepikeerd reageert. En ik snap héél goed waarom: staan sprockers (springer spaniels x working cocker spaniels) te koop, nestje pups, voor 2200 pond per pup! een goede springer heb je voor minder dan de helft in engeland. een goede working cocker voor nog minder... Ik heb niks tegen kruisingen (dat weten jullie allemaal), maar 2200 pond voor een kruising van rassen waar makkelijk aan te komen is in dat land... pfoe. De beste jager had daar wel een woord voor 'greeder' ipv 'breeder'. Die vind ik dan wel weer mooi gevonden!![]()
Skippy01 schreef:@CB nee precies, dit is echt niet leuk meer zo... Niks mis met 'alle waar naar zijn geld'. Maar euhm, dit gaat natuurlijk nergens meer over. 1200-1400-1600 snap ik allemaal nog. 2200? Voor een kruising van rassen waar écht geen 'tekorten' aan zijn? Nope...
IMJ schreef:Ik word 42..
cinniz123 schreef:Die prijzen zijn echt niet normaal nee.
Het eerder genoemde nestje kwam gister op facebook als zijnde nestje dwergkezen voor 750€
Ook erg slim als je een bewindvoerder heb om dat op facebook te zetten.
Guapa is zeker snel want 31 mrt was ze de eerste keer loops.
kiwiwitje schreef:Altijd zo stom aangezien ik echt eeeuwen steek om zo'n ding te maken
cursebreaker schreef:Echt een tof plaatje! Ik vind Mike echt een mooie keus voor Chicka (voor zover ik er verstand van heb haha)![]()
Wat laraa zegt is idd misschien nog wel leuk/handig om toe te voegen; de testen, niet?
Hier flink aan't regenen nu. Vandaag een rustig dagje voor ons omdat we de afgelopen dagen 4-4,5km per dag gelopen hebben en we het langzaam aan't uitbreiden zijn dus dan is een rust dag tussendoor voor beiden fijn. Lucien heeft net nog een rondje gedaan voor het losbarstte. We hebben gisteren een heerlijke wandeling gemaakt in Schinveld, waar we goed met aan de lijn lopen konden oefenen. We kwamen nog Schotse Hooglanders tegen en dat vond ze erg interessant. Verder niet veel te melden hihi.
[ [url=m/MAv58Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yWQuDS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FnIUZ6.jpg]Afbeelding[/url] ]