Ohhh

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Mijn reutje hebben we gewoon op schoot gehad met ophalen wel snel over in een autobench/kennel. Chick was al 1 jr toen ze gebracht werd en die werd ook in een kennel gebracht.
Djessey is hier geboren. Maar al het vervoer van de pups (bijna dagelijks om te wennen) ging ook in de kennel.
Bench op de achterbank is zoals de filmpjes lieten zien niet echt aangeraden. Omdat het slecht vast te zetten is. Enkele uitzonderingen.
cursebreaker schreef:kiwiwitje schreef:Mijn reutje hebben we gewoon op schoot gehad met ophalen wel snel over in een autobench/kennel. Chick was al 1 jr toen ze gebracht werd en die werd ook in een kennel gebracht.
Djessey is hier geboren. Maar al het vervoer van de pups (bijna dagelijks om te wennen) ging ook in de kennel.
Bench op de achterbank is zoals de filmpjes lieten zien niet echt aangeraden. Omdat het slecht vast te zetten is. Enkele uitzonderingen.
Nee, die bench op de achterbank zou dus ook alleen zijn voor het ophalen van de pup bv. Imo is op de schoot net zo gevaarlijk, niet? Maar ik vind het zo sneu als ze net bij mama weg is om d'r al meteen in zo'n ding te stoppen, maar ik wil natuurlijk wel dat ze ook veilig vervoerd wordt. Het gaat me nu dus echt even om die terug rit naar huis over 2 weken. We zitten naar ons thuis toch wel 2,5u in de auto met d'r (we stoppen tussendoor wel zeker een keer).
Voor de langere termijn gaan we dan denk ik ook kijken voor die kennel voor achterin + loopplank (we hebben een hoge kofferbak)