het is echt heel snel gegaan ook toen die zijn spuitje kreeg het is echt vreselijk we moeten Flynn wel blijven behandelen voor alle zekerheid gelukkig is zij jong.
Helaas is ons dierenarts spaarpotje ook op nu in februari 4 zieke cavia's gehad en nu weer 200 euro kosten gemaakt dat we eerst hebben besloten om weer de dierenspaarpot vol te hebben (zo 300 euro) en daarna weer te kijken voor een vriendje voor Flynn.
Pionnen komen van de action en al heel lang in huis om te slalommen met Nelson. Leuk om de verschillen per nijn te zien. Majoor is slim en gooit de pionnen om hoog, Nelson schuift ze door de hele tuin heen zonder resultaat. Maar als ie bij majoor er 1 om ziet gaan, dan is hij er als de kippen bij om de verdienste van Majoor af te pakken.....foei
Marloez
Geplaatst: 13-04-20 15:38
@ cobelens; hilarisch!
Ik heb net update gekregen van de opvang en Floki blijkt zodanig dominant te zijn dat er nog altijd geen match is gevonden. Er is nu 1 konijntje waarbij het redelijk lijkt te gaan dus ik ben benieuwd.. Volgens mij heeft Floki inmiddels al bijna alle kandidaten gehad
Ojee zo dominant, lastig hoor. Heb Majoor ook wel een vervloekt toen Nelson kwam. Dat was kill and attac en nu.....na maanden geduld en koppeling op hun tempo, is Nelson de dominante en majoor heeft niks meer te vertellen
Als het hier niet zal lukken dan breng ik haar naar een andere opvang. We geven nooit op haha. Toen ik haar aanschafte ging het meteen goed met mijn Franse hangoor. Ze vochten wel even maar daarna werden ze al gauw dikke maatjes. Ze was super klef naar hem toe en vooral zij hing erg aan hem. Zou het kunnen dat ze niemand leuk vindt omdat ze hem zo erg mist? Het is inmiddels al wel 2 weken geleden. Toen de hangoor ziek werd stopte ze al met eten. En toen ik hem uiteindelijk helaas moest in laten slapen was ze na een week nog steeds van slag en at slecht.
Majoor was ook zo fel en Gandhi was net overleden en ook nog eens herstellende van sterilisatie. Nu jij het zo zegt kan ik mij indenken dat ze daarom zo dominant was en die van jou ook, maar geen idee of konijnen zo ver kunnen nadenken
Balen >< Luna was bij haar vorige kerel ook lastig, duurde paar weken maar die waren toen wel klef . Wel reed ze altijd op hem , maar dat vond ie ok. Doet ze als 9 jarige nog steeds en nu op Joris die vind het ook prima.
Tarzan was na zijn trauma dolgelukkig met baby Lilo , Lilo snapte er niks van maar op den duur bij elkaar en nooit gedonder . Soms heeft Tarzan een mopper bui en jaagt haar door de kamer , maar dan is het bij elkaar liggen en het is prima weer .
_Tarzan
Geplaatst: 13-04-20 18:47
Billy heeft ook echt even tijd nodig gehad ondanks z'n andere 2 vriendinnen. Hij zonderde zich veel af en negeerde de dames. Pepper en hij waren heel close en al hun hele leven samen. Nu is Billy gelukkig weer de oude en houden z'n vriendinnen hem jong
Marloez
Geplaatst: 13-04-20 22:10
Ah het kan dus echt wel langer duren dan een week rouwen wat me bij een opvang verteld werd. Ik heb het idee dat ze gewoon van slag is door het hele gebeuren. Ik hoop dat het bij de huidige opvang gewoon lukt, dat scheelt weer gesleep en stress naar een eventueel andere opvang.