Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_xManadisx_ schreef:Oh dear, vandaag eerste incident gehad met Odinn. Ging even in mijn pauze met hem het bos in. Hij bleef een beetje achter en zat wat te eten, ik dacht paardenpoep, dat doet hij vaker dus liep er naartoe. Zat hij op een paddestoel te kauwen. Nou, gelijk maar teruggelopen en meegenomen naar werk, daar gelijk maar even een injectie apomorfine er in laten braken. Maar even schrikken is het wel.
RoyceMack schreef:Mag ik heel even mijn enthousiastme hier neertypen?
Zag vanavond dat er eindelijk weer een nest gepland staat voor mijn favoriete hondenkennel die ik al jaaaren volg op facebook.
Partner en ik willen volgend jaar graag een pup in huis verwelkomen en zag ineens het bericht dat mamahond 22 oktober is uitgerekend.
Gelijk met partner overlegt en dienhad zoiets van maak maar een afspraak om kennis te maken (ik spreek de eigenaresse wel over facebook maar nog nooit ontmoet). We gaan 7 oktober kennismaken met hen en de honden dus we zijn zeer benieuwd. Alles groeit bij hun in huis op en wordt zeer goed onderzocht en gecontroleerd door de dierenarts. Ik ga maar vast sparen![]()
Grote blij
KarmaChansy schreef:Sterkte Manadis!
Leuk royce! waren herders toch?
_xManadisx_ schreef:Oh dear, vandaag eerste incident gehad met Odinn. Ging even in mijn pauze met hem het bos in. Hij bleef een beetje achter en zat wat te eten, ik dacht paardenpoep, dat doet hij vaker dus liep er naartoe. Zat hij op een paddestoel te kauwen. Nou, gelijk maar teruggelopen en meegenomen naar werk, daar gelijk maar even een injectie apomorfine er in laten braken. Maar even schrikken is het wel.
Ianthe schreef:Nou Duitse Jachtterrier hoop ik van niet, dat zijn niet echt al te gezellige hondjes en die moeten echt flink werken. Maar vind het ook niet echt als eentje eruit zien eigenlijk. Wel schattig hondje.
Kaus schreef:Ik ben wel benieuwd waar hij zn kleurtje vandaan heeft. Fox terriër komt meen ik niet in Brown and tan (dat is ie toch?) en lab ook niet.
Duitse jachtterriers zijn inderdaad heel heftig en eigenlijk geen huishonden![]()
Weten de fokkers ook niet wat erin zit?
Nathalie, lastig is dat hè. Hier geeft Dexter nog steeds weinig aan maar die is nu wel 99% zindelijk. Hij heeft nog steeds wel de neiging om stiekem te poepen wanneer hij nog niet geweest is en wij er niet bij zijn![]()
Misschien dat je zo'n belletje kan aanleren?