Ik snap het niet zo, beukensnippers enz mag niet, want daar zijn de pootjes te gevoelig voor. Maar als ik afbeeldingen bekijk van hennepvezel, zie ik er ook (lijkt het) harde stukjes hout in zitten? Wie kan mij dit uitleggen?
Coconut
Geplaatst: 12-06-17 21:37
Hier voelt het vrij "zacht".
Ik koop altijd hennepvezel van het merk Hemparade.
@DubbelDun, jij had het een keer over die anti slip kabelmatten. Ik zit nu eens te kijken op internet, maar alles gaat per 10 meter haha. Terwijl ik aan 1 meter meer dan genoeg heb. Is er ergens ook 1 meter te koop dat iemand weet?
Ik koop het bij Jumper Welkoop kan ook inderdaad. Ligt dan bij de paardensport.
LukieBradley
Geplaatst: 13-06-17 00:55
Ik heb eenmaal hemparade gekocht, nooit meer Om de 1 of andere reden reageerde ik zwaar allergisch en prompt 4 cavia's aan de ab Ben er echt heel ziek van geweest zelf en zo gehoest dat ik wekenlang met gekneusde ribben rondliep van het hoesten en nee ik verzin het echt niet nu kan ik erom lachen maar het was echt erg
Ik heb vandaag mijn perupitbullvian geknipt, met moeite. Het ziet er niet uit maar hij was echt vies, zeker ook bij de vetklier.
Hier een voor en na foto, ik mocht het niet meer bijwerken want werd gericht aangevallen
Niet alle caafs vinden knippen prettig, zeker niet bij de kontjes. Daar reageren ze allemaal wel wat op. Maar hier hebben ze niks in te brengen, al wordt mijn teddy ook zo vlug als water en gaat vervaarlijk piepen
Ja wassen mag ik het niet van hem, dan moet ik in harnas denk ik. Dan maar eens in de zoveel tijd bijwerken.. nou het huis te klein.
Niks in te brengen is hier makkelijk gezegd geloof me Hij gaat zo worstelen en bijten dat je zelf geen kant op kan. Hij had op Den duur mijn shirt te pakken en liet niet los met zijn moordlustige blik Nee als hij maar denkt dat je gaat knippen......
Maar hij is zo best wel lief hoor. Echt een schatje... maar o die schaar
Ja, ik bestel daar ook mijn brok voor de paarden en de cavia's en ook de houtkrullen voor de paarden laat ik van daar komen. Mocht je geen 5 zakken voer nodig hebben dan kun je misschien aan mensen in je omgeving vragen of die ook iets willen bestellen.
Sinds 2015. Voor de paarden heb ik de Conditiebrok, soms neem ik een zak muesli er bij voor het lekkere. Je moet gewoon even vergelijken welke inhoudssamenstelling je het best past.
En het wordt op een vaste dag thuis bezorgd. Als het regent wordt het zelfs netjes droog in mijn hooihok gezet
_Evelien
Geplaatst: 13-06-17 13:33
Op welke dag is dat bij jou altijd? Want zoals ik begreep, rijden ze een rondje toch door heel NL, en mocht ik buiten dat rondje vallen, dan betaal je er 6,75 bij.
Ik woon zelf in Breda, dus wel redelijk centraal. Ik woon alleen in een appartement, dus hoop dat ik thuis ben op de dag dat ze komen..
Heb jullie ervaring met koppels die elkaar niet zo mogen en daardoor eentje terug getrokken raakt? Zit echt even in dubio momenteel. Mijn ene castraat is zo'n rustig doetje en zijn dame is echt een kenau. De moeder van mijn pitbull overigens, alhoewel zij erger tegen cavia's is ipv mensen. Heb het idee dat hij niet gelukkig is.. nu weer een wondje op zijn neus en viezige oogjes (staat er los van) en hij zit zielig in een hoekje
Ik heb ook wel eens een castraat verkocht met zijn zusje omdat ie in de grote groep niet gelukkig was. De dames liepen ook over hem heen. Dus iemand er blij mee gemaakt en op zoek naar een beer/castraat met een wat pittiger karakter. Nu heb ik Goldy als man in de groep en dat gaat prima
Ik heb allemaal watjes castraten heb ik het idee.. (heb 6 koppels en 1 trio omdat beren in de meerderheid zijn bij mij dus sowieso geen groepen. Behalve nakie is wel pittig dus ik zou terror bij hun misschien kunnen koppelen en een meer rustige zeug bij de castraat. Hij is echt sneu
Basje is ook wel een beetje een watje. Die doet alleen maar 'mannelijk' als er een zeugje lekker ruikt, verder vind ie het allemaal wel goed Maar die heeft ook maar 3 zeugen, terwijl Goldy er 6 heeft.