@rebecca; ocharme Tarzan.
Heeft hij geen snijtanden meer? Hoe komt dat? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pandameisje schreef:Iemand ervaring met EC?
Heb alles waar die tegen aan kan vallen al uit hok gehaald zijn waterbakje!/ voerbakje in de ren gezet zodat die niet zijn bak hoeft in te springen al kleedje neer gelegd zodat de vloer niet koud en glad is en een kruikje neer gelegd
. Wat kan ik nog meer voor hem doen??
_Tarzan schreef:Panda, medicatie bij EC kan lang duren, hou zeker 2 weken aan voordat je zichtbaar vooruitgang ziet, eerder is mooi meegenomen. Je moet de eerste 2 weken dubbele dosis geven en in totaal 1 maand lang geven, als hij dan nog niet beter is blijf je doorgaan met de medicatie.
Je kunt voor nu handdoeken oprollen en hem daar tussen leggen, helpen met eten en drinken en ze kunnen zich slecht warm houden en slecht tegen licht, beste dus in een binnenkooi en handdoek er (half) over leggen. Alleen ligt dit in de mate hoever hij het heeft, ik heb ze zelf altijd gewoon bij hun maatjes gelaten maar dit zul je zelf het beste zien/weten.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!
Rebecca, hier krijgen ze soms ook zo’n staaf, vinden ze heerlijk
Paashazen aan het welverdiende ontbijt![]()
[ [url=m/KjKl7a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rebecca schreef:sterkte met hem
Had vandaag voor een keer knabbelstaven gehaald , ik net 1 ophangen en Tarzan eraan van ohh lekker. Maar ja die heeft geen tanden meer, heb het maar even in stukjes gehakt en nog kleiner verkruimeld
(krijgen ze eens in de paar maanden, lekker even ongezond snacken)
. Kan gebeuren!
is dit normaal???
en vraag mij hele tijd af laat ik hem nu niet onnodig leiden? Coconut schreef:Hou hem goed in de gaten en bij twijfel gewoon bellen naar de dierenarts. Al is het alleen voor advies. Wel even checken of hij niet in z'n eigen urine e.d. zit, anders zou hij nog last kunnen krijgen van urinebrand.