Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Zal smullen worden of niet 

(privacy beetje waarborgen haha) 

Misschien dat er nog verandering komt als Floki haar hormonen als ze ouder wordt beginnen op te spelen maar dan wordt ze gesteriliseerd. Dat staat sowieso in de planning.
, en blijkbaar hebben ze ook een konijn. Hoe zielig is dat beestje... Ze zat in een kooi van iets minder dan twee meter op 70/80 cm denk ik. Heel de dag, heel de week, altijd. Ze had een konijnentoilet in de hoek en dat lag helemaal (en geloof me, ECHT helemaal) vol met (volgens mij) veel te kleine keutels. Het voerbakje zat heel de dag helemaal vol dus die kon biks eten zoveel ze wilde maar ze had bijna geen hooi. Genoeg water gelukkig wel. De jongste dochter wilde ze aaien, hoe bang was dat konijn! Neusgaten helemaal open en helemaal achteraan in het hok kruipen. En toen, alsof het nog niet erg genoeg was, begon ze ook nog op de tralies te bijten van verveling...
. Zou haar zo willen meepakken omdat ze zelfs zelf al zeiden dat ze nooit meer een konijn zouden willen, maar kan haar nog niet bieden wat ze nodig heeft. Geen idee waarom ik dit schrijf eigenlijk
. Ik begrijp zo'n dingen echt niet... Oké, mijn konijn zat ook alleen en in het begin in enkel een hok, maar dat was een groot hok met twee verdiepingen voor een klein dwergkonijntje en later kreeg hij ook nog een leuke ren. En zijn hok werd tenminste één keer per week uit gekuist en het toilet om de 2-3 dagen. En ik ging er vaak naartoe, hij had veel leuk speelgoed en verveelde zich nooit. 
. Was perfect om te graven was
En ik denk niet dat mijn ouders het nu zouden willen...