Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 23:07

Katten zijn net hittezoekende raketten: daar waar het warm is gaan ze liggen.
Die van mij gaan al op de verwarming liggen als ze hem horen tikken, ze weten dat hij dan opwarmt. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:01

Whaha :') , ouders hebben een kou kleum kat. Meiske is nu 12 (november word ze 13) en die ligt altijd op de kachel in de winter , erop gepropt met poten bij elkaar en lijf er wat op gepropt .

En met dit weer zoekt ze de paf/rookhut op , dat is net een sauna . Hok waar ouders in roken , maar daar is het gerust 30 graden met zonnige dagen en vaak in de zomer 40 graden en geen gram zweet :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 00:11

Mowgli lag afgelopen zomer in de volle zon op het balkon te braden.
Geloof dat het >38c was toen, iig een vd warmste dagen vh jaar.
De andere katten en het hondje lagen bij mij aan de koelste kant vd flat en bezweken bijna in de hitte maar Mowgli met de dikste vacht van allemaal niet hoor, die was nog beledigd ook dat ik wat schaduw creëerde waar zij lag. :')

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:19

Mijn katten zijn soms net waakhonden, als ze iemand op de trap van mijn flat horen, of er belt iemand aan, dan gaan ze grommen en naar de deur kijken. Maar nu ben ik op het huis van mn ouders aan het passen, gingen ze vannacht om 1 uur naar de deur zitten grommen, niet leuk! :P Mij een beetje bang zitten maken, ik door het huis sluipen maar niks te zien natuurlijk ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 19:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-16 21:34

Zitten ook geweldige koppies op <3

Moest vandaag naar de DA met hamster , gelijk wormenmiddel voor Rambo gehaald in vorm van een pipet. Nu nog juiste timing om het toe te dienen :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 01:24

Succes! Ik doe gewoon pilletjes, prop ik er wel in :p

Ik heb nu voor net eerst bij deze katten siliconen kattenbak vulling, maar ze vinden het maar eng geloof ik := ze gebruiken nu alleen de andere bak die met grit is gevult....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 01:50

Helaas geen optie bij haar :+ , veel te veel stress. Met pipet dag boos op me en bang , dan komt ze vanzelf bij je van vrouww ik ben mishandeld :')

Siliconen is dat gewoon plastic? :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 02:17

Siliconen zijn kunstmatige grit dat uiteraar valt bij aanraking met vloeistof geloof ik? Tigerino heeft ze iig, daar heb ik ze van. Tonic heeft sinds gisteren iig 1 plasje er in gedaan lol

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 07:30

Wij hebben grit wat klontert als er vloeistof in komt, super handig! Haal je de bak door een zeef en alle drollen en plasjes zijn weg :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 15:59

Afbeelding
Afbeelding

Van verwarming isolatie naar kikkers! Haha wat is ze toch lief, al die cadeautjes voor t vrouwtje <3 :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 16:09

Hahaha geniaal :P

Gin en Tonic hebben weer gechild in de tuin. Alleen kwam er een vreemde kat bij die ik niet kende die erg veel kale plekken had... Heel raar. Katten dus maar even naar binnen gehaald want ze vonden het beide iets te leuk :+ Ze rende zo op die arme kat af en gingen snuffelen etc. Gin en Tonic zijn beide erg opdringerig, Gin naar katten, rent erop af, ruikt, blaast en blijft staan, gewoon een beetje een arrogante tut, maar Tonic rent er op af, ruikt en vind het veel te leuk en interessant :+ Doet die bij alle dieren... Ook honden. Hij was ook bijna pleite, hij vond een manier om in de tuin van de buren te komen, alleen zou hij zichzelf hebben opgehangen als die dat had gedaan, dus heb de leidsels wat korter gemaakt zodat ze nergens bij konden waarmee ze naar andere tuinen probeerde te gaan. Sukkel :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 16:17

Kan best een vlooienallergie zijn geweest, andere opties zijn stress (obsessief wassen of zich kaalplukken) en schurft.

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 16:21

Hahaha, ik kreeg ook geregeld cadeautjes van Acrol.
Mollen, muizen, stukjes touw, vogels... :P
En dan moet je blij zijn natuurlijk.
Met die mollen was is wel blij eigenlijk, minder hopen in de weides :D

Knappe foto's van Gin en Tonic hoor!

Mijn zwarte poes die 2j terug is ingeslapen hield absoluut niet van de hitte. Die zocht in de zomer altijd de schaduw op. En als ze in de zon gelopen had voelde ze ook wel echt snikheet aan met die zwarte vacht. In de winter kroop ze dan wel weer graag dicht bij de verwarming.

Acrol was dan wel weer een zonneklopper, al verstopte hij zich op de heetste momenten soms ook wel in het lange gras of tussen de maïs van de buren :+

Het grappigste vind ik als ze in de koudere periodes een plekje uitzoeken waar de zon net door de ramen valt en dat dan de hele dag mee volgen :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 16:24

lor1_1984 schreef:
Kan best een vlooienallergie zijn geweest, andere opties zijn stress (obsessief wassen of zich kaalplukken) en schurft.

kán, maar het gekke is dat wij die kat nog nooit eerder hebben gezien. Dat is best vreemd in deze buurt, meeste katten herken je wel op een gegeven moment. Mijn bovenbuur had hem ook nog nooit gezien

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 16:49

Is jullie kat wel 'ns meer dan 24u weg geweest? ons jagertje is nu voor de tweede keer in haar hele leven zo lang weg, terwijl ze normaal altijd komt voor lekker vlees in de avond.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 17:24

xniieeenke schreef:
Is jullie kat wel 'ns meer dan 24u weg geweest? ons jagertje is nu voor de tweede keer in haar hele leven zo lang weg, terwijl ze normaal altijd komt voor lekker vlees in de avond.

Nee Dushi gelukkig niet! Kat bij mam ging wel ns 2 dagen op strooptoch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 17:26

Kikkers ! <3 , wat lief !

Ging naar werk en Boris kwam niet , dus mam is geweest en Boris erin gedaan . Merci mam <3

Afbeelding

Dit is Boris zijn speelvriend op de buurt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 20:14

|( heb een stuk van Tonic zijn staart moeten knippen. Geen idee hoe maar er zat een gigantische klit in, heel kleverig en vies. heb geprobeerd et te wassen met dierenshampoo en conditioner, maar het mocht niet baten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 20:52

Echte mannen worden kaal :j

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 21:02

Rebecca schreef:
Echte mannen worden kaal :j

:')

-

Nou de Pjoes is niet thuis dus lekker wachten. Morgen anders dierenambulance even bellen of ze gevonden is gewond of zo. :S

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 06:04

Heb je zelf al een rondje door de wijk gelopen? Katten die gewond zijn kruipen vaak in de buurt van huis weg...

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 07:13

Amable schreef:
Heb je zelf al een rondje door de wijk gelopen? Katten die gewond zijn kruipen vaak in de buurt van huis weg...

We zijn de gehele tuin door geweest omdat ze daar nooit buiten komt, zelfs op 'r bouwland en in de bosjes gekeken. Kunnen altijd nog een ronde doen maar die kans is heel erg klein.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 07:18

Jeetje ik duim voor je dat ze toch snel komt. :(:)

Vandaag is Mel jarig. 6 jaar. :D

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 07:27

Mandyy schreef:
Jeetje ik duim voor je dat ze toch snel komt. :(:)

Vandaag is Mel jarig. 6 jaar. :D

Dankjewel :) hoop ik ook, vorige keer toen ze het deed was ze als we de tijd vergelijken er gisteravond weer, maar nu de tweede keer niet. Andere kat laat niks merken van dat ze haar mist trouwens. Of ze elkaar dan ergens in de tuin ontmoeten geen idee.