Die van mij gaan al op de verwarming liggen als ze hem horen tikken, ze weten dat hij dan opwarmt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ouders hebben een kou kleum kat. Meiske is nu 12 (november word ze 13) en die ligt altijd op de kachel in de winter , erop gepropt met poten bij elkaar en lijf er wat op gepropt .
Mij een beetje bang zitten maken, ik door het huis sluipen maar niks te zien natuurlijk

ze gebruiken nu alleen de andere bak die met grit is gevult....
, veel te veel stress. Met pipet dag boos op me en bang , dan komt ze vanzelf bij je van vrouww ik ben mishandeld 

Ze rende zo op die arme kat af en gingen snuffelen etc. Gin en Tonic zijn beide erg opdringerig, Gin naar katten, rent erop af, ruikt, blaast en blijft staan, gewoon een beetje een arrogante tut, maar Tonic rent er op af, ruikt en vind het veel te leuk en interessant
Doet die bij alle dieren... Ook honden. Hij was ook bijna pleite, hij vond een manier om in de tuin van de buren te komen, alleen zou hij zichzelf hebben opgehangen als die dat had gedaan, dus heb de leidsels wat korter gemaakt zodat ze nergens bij konden waarmee ze naar andere tuinen probeerde te gaan. Sukkel
lor1_1984 schreef:Kan best een vlooienallergie zijn geweest, andere opties zijn stress (obsessief wassen of zich kaalplukken) en schurft.
, wat lief !

Amable schreef:Heb je zelf al een rondje door de wijk gelopen? Katten die gewond zijn kruipen vaak in de buurt van huis weg...

Mandyy schreef:Jeetje ik duim voor je dat ze toch snel komt.
Vandaag is Mel jarig. 6 jaar.
hoop ik ook, vorige keer toen ze het deed was ze als we de tijd vergelijken er gisteravond weer, maar nu de tweede keer niet. Andere kat laat niks merken van dat ze haar mist trouwens. Of ze elkaar dan ergens in de tuin ontmoeten geen idee.