Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Jeanine_x schreef:CupCakes_ schreef:Dat zijn wij inderdaad!
Misschien leuk om te meeten op ergens, als Yoshi mee gaat?
cinniz123 schreef:Thanks dames!
Ik denk niet dat ik het probleem zo 123 kan oplossen.
Guapa is een blij ei maar kan 100 goede ervaringen hebben maar bij 1 mindere kan ze ineens omslaan.
Net als dat ze haar riem eng vind en haar tuig een issue blijft om aan te trekken.
Ze vind de auto ook niet eng althans ze zit er eerder in als dat jij door hebt maar het is puur het geluid geweest bij de bochten.
Dus dan pakt ze me ook beet.
Ik vind veel prima maar in dit geval is het gewoon echt veiliger om haar vast te zetten.
Maar die tut kan ook geen (voor haar negatieve) druk handelen in haar tuig dus we moeten gewoon even goed kijken wat werkt met haar.
Zag ook zo’n tunnel miss is dat ook een idee die is er zo uit als ik met de kinderen weg moet.
Zo’n kleed heb ik gehad maar is niet handig met autostoeltjes en daar is ze zo overheen.
1 voordeel van guapa is dat ik wel weer lekker creatief ben met dingen verzinnen en denken in oplossingen.
[ [url=m/tWpwfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
mvdende schreef:cinniz123 schreef:Thanks dames!
Ik denk niet dat ik het probleem zo 123 kan oplossen.
Guapa is een blij ei maar kan 100 goede ervaringen hebben maar bij 1 mindere kan ze ineens omslaan.
Net als dat ze haar riem eng vind en haar tuig een issue blijft om aan te trekken.
Ze vind de auto ook niet eng althans ze zit er eerder in als dat jij door hebt maar het is puur het geluid geweest bij de bochten.
Dus dan pakt ze me ook beet.
Ik vind veel prima maar in dit geval is het gewoon echt veiliger om haar vast te zetten.
Maar die tut kan ook geen (voor haar negatieve) druk handelen in haar tuig dus we moeten gewoon even goed kijken wat werkt met haar.
Zag ook zo’n tunnel miss is dat ook een idee die is er zo uit als ik met de kinderen weg moet.
Zo’n kleed heb ik gehad maar is niet handig met autostoeltjes en daar is ze zo overheen.
1 voordeel van guapa is dat ik wel weer lekker creatief ben met dingen verzinnen en denken in oplossingen.
[ [url=m/tWpwfq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En in de achterbak met rek tussen de achterbak en de achterstoelen?
Dan kan ze helemaal niet meer naar voren komen.
Levensgevaarlijk hoe je nu auto rijdt!
kiwiwitje schreef:Is zo'n varikennel idee in t klein achter de stoel of op de bank geen optie? Want groot zijn ze niet toch ?
cinniz123 schreef:Haha moest wel lachen om je post ze zijn iets minder flexibel denk als katten dus voor mn eigen gevoel moet ze wel een groter kooitje als een katten reismandje dat is dus de reden waarom ik ze best aan de maat vind.
Ik zie al helemaal die beledigde kop van guapa voor me![]()
Ik denk dat ik het gewoon eerst even met een gordel probeer en dan even kijken hoe ze daar op reageert.
kiwiwitje schreef:cinniz123 schreef:Haha moest wel lachen om je post ze zijn iets minder flexibel denk als katten dus voor mn eigen gevoel moet ze wel een groter kooitje als een katten reismandje dat is dus de reden waarom ik ze best aan de maat vind.
Ik zie al helemaal die beledigde kop van guapa voor me![]()
Ik denk dat ik het gewoon eerst even met een gordel probeer en dan even kijken hoe ze daar op reageert.
Opzich valt t mee hoor. Wij mensen willen de kooitjes groter voor ze ivm comfort. Maar in de beste gevallen zijn ze gewoon echt vrij krap. Omdat ze dan niet door de bench/kooi geslingerd kunnen worden. Als ze kunnen staan met hun kop niet helemaal omhoog en ze krap kunnen draaien is t goed.