Wel als ik op een terras zit dat ze er ineens aanzitten. Vaak zeg ik er wel iets op maar dan zegt mijn vriend dat ik liever moet zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kaus schreef:Ik vind een tuigje met fietsen wel erg handig. Met wandelen gewoon los of aan een halsband.
Hier hadden ze steeds een halsband om met penning maar daar ben ik nu ook overheen dus nu dragen ze die alleen als we gaan wandelen. Ik wissel ongeveer elke 6 maanden met wat ik mooi vind op mijn honden
cursebreaker schreef:Vandaag ook even contact opnemen met andere hondenscholen, was niet ik niet meer aan toegekomen (m'n pols rechts speelt weer op nu ik een week lang heel intensief achter de pc zit met alle informatie opzoeken enz. dus moest 'm een beetje rust geven gister), zodat ik kan gaan vergelijken. En ook even bij iedereen navragen hoe ze aankijken tegen tuigjes. Want een hondenschool die daar niet open voor staat, hoef ik denk ik geeneens te bezoeken aangezien ik toch wel echt m'n gedachtes nu op een tuigje heb staan - en heb begrepen dat sommige scholen pertinent niet met tuigjes willen werken in de puppy cursus? Hoe kijken jullie daar tegenaan?
cursebreaker schreef:Bedankt voor het linkje @candalisa
Ziet er goed uit! En wat een snelle levering!!
xLaraaj
haha zie de situatie met je bitch face al helemaal voor me, lol.
Uiteindelijk hoeft natuurlijk ook niet alles en iedereen altijd op je af te komen nee.
Is denk ik ook met een pup veel te overweldigend.
Van
omg dat kuikentje!! Ik smelt!
En heerlijk toch, een vieze kwijllebber hihi
Kaus
Dat tuigje ziet er ook goed uit en goed verstelbaar zo te zien he.
Mijn doel is wel dat ik de hond naderhand ook gewoon lekker los kan laten in het losloop gebied bv. Fietsen heb ik nog niet op het oog maar zou zomaar iets kunnen zijn wat we wel gaan doen in de toekomst aangezien ik ook met zoonlief meer wil gaan fietsen en het misschien wel leuk is dat samen te doen. Zien we dan wel. De fokster fietst ook met de mama en oma hond.
Als hondlief naar een oppas gaat, kan die gewoon tuigje om. M’n schoonzus en schoonmoeder, die dan als oppas waarschijnlijk aan’t werk gaan, gebruiken ook beiden tuigjes dus zijn er wel al bekend mee.
Ianthe
Gefeliciteerd nog met Olly! Geweldige foto haha!
KimD
Die KC penning is idd wel handig zo te lezen ja, dat je makkelijk gegevens kunt veranderen.
Ondertussen zie ik door de bomen het bos niet meer.
Vandaag ook even contact opnemen met andere hondenscholen, was niet ik niet meer aan toegekomen (m'n pols rechts speelt weer op nu ik een week lang heel intensief achter de pc zit met alle informatie opzoeken enz. dus moest 'm een beetje rust geven gister), zodat ik kan gaan vergelijken. En ook even bij iedereen navragen hoe ze aankijken tegen tuigjes. Want een hondenschool die daar niet open voor staat, hoef ik denk ik geeneens te bezoeken aangezien ik toch wel echt m'n gedachtes nu op een tuigje heb staan - en heb begrepen dat sommige scholen pertinent niet met tuigjes willen werken in de puppy cursus? Hoe kijken jullie daar tegenaan?
Ik zie dat met verzending ik op €27 uitkom bij het wish tuigje.
Voor net geen €20 verschil ga ik denk ik dan toch voor de DC zelf.
Nog even nadenken - moet natuurlijk ook rekening houden met wat manlief wilt en die neigt nu toch ook wel naar de DC zelf.
—-
Nu het bezoek aan de fokster steeds dichterbij komt, wordt ik steeds zenuwachtiger en banger dat er dadelijk toch iets niet lekker loopt en het allemaal niet doorgaat, lol > hoezo paranoia. Herkenbaar? hahaha. Morgen dan eerst nog 4u spenderen in de Valkenier. Zou willen dat ik die tijd allemaal vooruit kon spoelen haha. Voordeel is wel dat we vanaf mijn ouders thuis (want die zetten we dan af na de Valkenier) alweer 20minuutjes zoiets gesmokkeld hebben en we denk ik nog 'maar' 2,5u hoeven te reizen hihi.