Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en wat een relaxte foto!

had Ziggy al eens horen niezen. Gelukkig had ik nog antibiotica liggen hier, dus meteen mee begonnen. Leuk vinden ze het niet
hopelijk is het snel beter. 

laughterline schreef:Mn vorig konijntje Lilly had het ook regelmatig. Wombat heeft het nog nooit gehad maar misschien heeft ie het van Ziggy gekregen dan. Steeds antibiotica lijkt me ook niet ideaal lijkt me.
Fijn dat je nog bij bol.com kunt bestellen danHopelijk is het kind van de buren ondertussen gestopt met janken
laughterline schreef:Ik gebruik water met azijn erin om hun toilet schoon te maken als ik het vervang. Werkt goed.
Hmm maar wat zou je dan doen als hij het weer krijgt? Kan je het gewoon laten? Kan T dan niet veel erger worden met gevolgen eraan?
Gigixponys schreef:laughterline schreef:Ik gebruik water met azijn erin om hun toilet schoon te maken als ik het vervang. Werkt goed.
Hmm maar wat zou je dan doen als hij het weer krijgt? Kan je het gewoon laten? Kan T dan niet veel erger worden met gevolgen eraan?
Hij heeft het continue he. Het word soms erger, maar hij niest elke dag wel eens. Ik heb in het begin wel regelmatig behandeld, omdat er dan inderdaad nog een kans bestaat dat je het kunt oplossen. Maar hij is al bijna 6 jaar aan het snotteren (en 2.5 jaar medicatievrij nu), dus dan weet je ook dat het niet meer gaat beteren. Hij leeft nu ook binnen. Vroeger merkte ik wel in de winter dat het erger werd.
dan kan ik het iniedergeval nu proberen of het helpt en hopen dat het niet zo snel terug komt. Ze zitten hier ook binnen.
sterkte met hem
, heb het maar even in stukjes gehakt en nog kleiner verkruimeld
(krijgen ze eens in de paar maanden, lekker even ongezond snacken)