Ik ben druk met de ren bezig , over paar weken komt Nynke weer thuis en nu met haar nieuwe lieve Syb . Ruim halfjaar na Kerst zijn dood
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
. Ik zou het gewoon wel eens leuk gevonden hebben één keertje een nestje te hebben maar dan raak je de kleintjes waarschijnlijk niet kwijt of ze belanden vroeg of laat in het asiel. En om daar een mannetje apart voor te houden vind ik ook zeker geen goed idee.
Ik heb er zeker naar gezocht hoor. Ook omdat Moppie alleen zat omdat ik toen nog te jong was om te beseffen dat ze met twee moesten zitten en mijn ouders daar niet over hadden nagedacht. Toen heb ik ook nog zitten zoeken naar een opvangkonijn als maatje. 
Ze leven beide weer helemaal op. 

maar dat komt ook wel goed, even wennen weer wat wat is.
Jammer maar gelukkig drolt Floki niet meer door de hele ren heen want dat deed ze ook nog in het begin. 
paramuse schreef:Ons konijntje wordt vrijdag gecastreerd... daar zijn mijn ouders het nog niet zo mee eens.
Die zien het als verspilling van geld voor een konijn.
Maar gelukkig kan ik die beslissing zelf maken.
Hoe staan jullie ouders daar tegenover?
paramuse schreef:Heerlijk een zandbak voor een wit konijn ;p
Haha ze lijkt wel wat op die van mij moet ik zeggen
Ons konijntje wordt vrijdag gecastreerd... daar zijn mijn ouders het nog niet zo mee eens.
En we moeten eens flink op onderzoek uit want er lopen muizen in onze tuin die hadden we eerder nooit
. Jannickee schreef:Je foto doet het helaas niet bij mij Leen. Hopelijk zijn ze snel dikke maatjes!
Marloez je hebt nu dus 2 poepplekken?
Ik word hier zo verdrietig van..
[ [url=m/S9J8H9.png]Afbeelding[/url] ]
paramuse schreef:Ons konijntje wordt vrijdag gecastreerd... daar zijn mijn ouders het nog niet zo mee eens.
Er is meer dan genoeg over te vinden!
Ik heb het maar zo gelaten en het ruimt wel makkelijk op.
, Syb was aan de andere kant van de afsluitdijk en pap rijd als enige auto dus die stond erachter en wou graag een nieuwe vriend voor Nynke ophalen omdat ze helemaal down en 'verdrietig' was alleen . Ze snappen het op Den duur wel