Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flux schreef:Oh leuk weer een kaal nest!Heb je een reu op het oog al? Wat gaaf dat er meerdere pupkopers zijn die nog een exemplaar wensen! Mandy, tof joh, dat wordt een nichtje/neefje toch?
Ves is bijna 3 en op dit punt wilde ik ook wel kijken naar nummer twee, ofwel zelf fokken ofwel fokkers spammen. Zelf fokken wordt hem definitief niet want daar we drie jaar geleden dachten dat we inmiddels wel groter zouden wonen is dat nog steeds slechts een illusieDaarnaast moet ik gewoon aan mezelf toegeven dat ik een nest mentaal zelf helemaal niet aankan; niet met eigen bedrijf en chronisch zieke partner
![]()
Mijn honden dagopvang is sinds dit jaar benchvrij (eigenlijk al sinds oktober) en hoewel dat erg gezellig is merk ik dat Ves in gedrag daar is veranderd. Veel meer aan en veel meer herderen/corrigeren. Weet vaak niet waar ze het zoeken moet.. Ze was altijd al een renner maar vind dat ik eerst op zoek met gaan naar management oplossingen voordat ik überhaupt aan pup nummer twee ga denken. Ik vermoed dat meer factoren meespelen dan alleen de benchvrije setting hoor maar goed, eerst daar grip op krijgen vind ik.
Mijn collega heeft wel een nest gefokt en nummer twee daaruit gehouden en dat verhaal gaat ook niet over rozen, soms weet ik überhaupt niet of ik daar nou zo graag aan wil beginnen![]()
Maar goed, laat die extra Evi en Odin maar komen, plaatjes kijken doet het wel altijd goed bij mij!