Puppy erbij 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cursebreaker

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:09

Ziet er heerlijk uit daar Denies

kiwi
Ja heerlijk is dat als die teller omlaag gaat; dat geeft mentaal dan echt een boost! Gaat vast goedkomen. Wat je zegt; elke kg is al een en het is hierbij belangrijk om dat stapje voor stapje te bekijken ipv naar het totaal plaatje. Als ik eraan denk hoeveel ik in totaal eigenlijk kwijt moet... dan wordt ik echt depressief. Kijk ik per 5kg bv, is dat alweer veel beter te benaderen vind ik. Het is natuurlijk een heel persoonlijk proces en voor iedereen anders en je moet idd net vinden wat voor jou werkt. Maar als je idd die mindset al mee hebt nu, gaat dat idd al goed helpen :j *\o/*

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-20 16:24

Ja hier zijn t ook heel wat kilo’s die ik eraf wil maar ik kijk inderdaad ook echt stapje voor stapje

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:38

KimD en Skippy01: Hij is echt al flink aangesterkt hoor. Net opnieuw gewogen en hij is inmiddels al 2 kilo zwaarder, wist niet dat dat zo snel ging. Hij rent, springt, sloopt en is brutaal :') Hij krijgt over 3 dagen de enting, met deze sprongen in het vooruitzicht. We houden hem goed in de gaten natuurlijk, mochten er nog twijfels zijn dan natuurlijk geen enting. Het is hoe dan ook een controle moment voor Cody

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:46

Zo de rust is hier wedergekeerd na de auto-reis. Volgens mij weten ze altijd dondersgoed waar we heen gaan en vooral de laatste afslag. Toen zijn we maar gelijk het wandelpad op gegaan en de waakhonden van de eigenaren stonden er tegen over & die blafte, dus zowel Mera & Bodhi lieten uiteindelijk ook van zich horen. Mera was blijkbaar zo duidelijk dat één van de herders spontaan stopte. Kan d'r geen ongelijk geven want het is gewoon een bitch :Y) (uh ja, Mera dus..)
Sinds de cursus vorige week is ze erg op honden gefocust dus we zijn er flink mee aan het oefenen, maar ik had nu mijn handen vol.

Op het pad hebben ze natuurlijk heerlijk geracet, Bodhi dook nog net niet de poel in (waar gelukkig weer water in staat! *\o/* ) en na de ronde hebben ze hier in de tuin nog rond gehuppeld terwijl ik op het zonnebedje lag. Voordeel van de zomer is dat de deur open blijft en ze lekker heen en weer kunnen lopen. Maar ondertussen hebben ze zich om mij heen verzameld en liggen ze allemaal te pitten :')

Volgens mij zijn ze moe, haha!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:49

Veel plezier denies! lekker genieten! :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-20 16:58

Veel plezier Denies! Het is je echt gegund!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:09

Kiimm_ schreef:
KimD en Skippy01: Hij is echt al flink aangesterkt hoor. Net opnieuw gewogen en hij is inmiddels al 2 kilo zwaarder, wist niet dat dat zo snel ging. Hij rent, springt, sloopt en is brutaal :') Hij krijgt over 3 dagen de enting, met deze sprongen in het vooruitzicht. We houden hem goed in de gaten natuurlijk, mochten er nog twijfels zijn dan natuurlijk geen enting. Het is hoe dan ook een controle moment voor Cody

Ik zou het toch een keer goed overwegen, ook al sterkt hij nu snel aan. Het is een pup, die 'bouncen' sowieso sneller terug dan een volwassen hond.

Fijne vakantie Denies!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:12

Veel plezier Deniese. Lekker genieten.

Klinkt als een leuke wandeling Cursebeaker. Ga de beide onthouden voor als we weer eens in Limburg zijn.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:27

Ziet er chill uit je foto’s denies, geniet ervan!

Otje nam de verkeerde afslag :')

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:45

Warboel schreef:
Ziet er chill uit je foto’s denies, geniet ervan!

Otje nam de verkeerde afslag :')
[ Video ]

:D :D

Ik lig hier echt in een deuk, die Ot! Springt zó head first het water in.

Ze lijkt wel wat geschrokken, maar volgens mij krijg je een watterratje aan haar als ik jou foto's van een paar dagen geleden zie en dit filmpje.

Fijn hoor, dat ze gewoon kunnen zwemmen! Is wel zo handig in Nederland Waterland.

(Alleen dan weer niet zo handig als je hond besluit een duik te nemen op het moment dat het niet lekker uit komt kwa tijd of schoonheid ofzo. Hier in ieder geval altijd een handdoek in de auto liggen, voor het geval dát...)

Zaterdag avond gingen we met mijn ouders en Skip nog even een rondje lopen en hadden de bal mee. Dikke pret voor Skip en op de terugweg het bos uit ging hij in iedere waterplas liggen om af te koelen... hij was smerig! Maar tegen de tijd dat we het bos uit en onze wandelronde afgemaakt hadden, was hij gelukkig weer opgedroogd en was al het zand alweer uit zn vacht. Dus gelukkig redelijk schone hond op de bank.

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:57

@CB dan ga je vermoedelijk bij Huis ter Heide wandelen, tussen Kaatsheuvel en De Moer? Daar ligt een gaaf vlonderpad door het water ook. Heb daar met mijn vorige paard een tijdje tegenaan gestaan. Mooi stukje Brabant daar! :))

@warboel ahhh Otje is helemaal geen windsprite, Otje is een ottertje! Hop, zo het water in <3 Als je er ooit vanaf wil.... O:)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:57

Otje nee _O- _O- Zonder twijfel huppaaaa! Ik droomde laatst trouwens over Otje dat ze me ging reanimeren. Was erg bijzonder :')

Veel plezier Denies! *\o/*

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 17:59

@kaus nou vind ik het jammer dat je die droom niet even voor ons gefilmd hebt _O-

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:01

Jaaaa Otje het Ottertje :D noem dr ook heel vaak ottertje haha. Denk niet dat ik ooit van dr af wil maar ik voeg je toe aan de lijst :')

Whahaha Kaus ze maakt nogal wat los _O- soms springt ze zo enthousiast op me als ik op bed lig dat ik denk dat ze nog best een goede CPR dog zou zijn :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:10

Hahaha vol goede moed... plons het water in :')

Hier net ook veel waterplezier gehad in de hondenzwembad. Helaas is alleen Bodhi een waterrat! Maar we hebben samen een lol gehad :')
Arme ziel zn vacht is alleen niet ideaal hiervoor. Hij is behoorlijk zwaar als hij echt zwemt en wilt dan snel naar de kant!

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:14

@denies zijn ook niet bepaald waterhonden natuurlijk, was niet het fokdoel :') arme Bodhi, slim dat hij wel zelf terug zwemt op tijd :j

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:25

Is een zwemvestje niks voor Bodhi? Zeker als hij zwemmen zo leuk vindt!

Volgende keer zal ik het filmen Skippy _O- Ik dacht ook echt in m'n droom 'dit mag helemaal niet. Is een hulphond bedoeld voor Warboel. Maar ach die hond vindt het leuk dus laat ook maar.' :+ :+

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:26

:') _O- :D

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:44

Haha hij gaat alleen maar dieper als ik met hem mee ga, zonder racet ie door het ondiepe gedeelte :')
Fokdoel of niet, die hond heeft me toch een lol!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 18:48

Nawww Bodhi zwemmen zo leuk vinden maar niet de ideale vacht ervoor hebben :(:)

Whahaha Kaus als ze CPR skills zou hebben zou ik die graag delen met mensen hoor _O-

Ik had vannacht ook over Otje gedroomd, dat ze volwassen was en we er een Saluki bij hadden <3 zou ooit wel 2 windhonden willen hebben, en dan dus het liefst een Windsprite en een Saluki :+: maar denk niet dat dat ooit gaat gebeuren haha.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:21

_O- _O- wahaha die otje het lijkt em me inderdaad een watermonstertje te worden

Vandaag is gioia jarig **\O/** Y)(^)
Ze is 6 jaar oud geworden
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jammer genoeg voor gioia weer een slecht weekend. Of vrijdag teveel gedaan (ze was bij mijn broertje, dan wilt ze nogal graag met zijn hond rennen) of ze is zaterdag verkeerd van mijn bed gesprongen. Dus madam is weer kreupel.
Vanaf zaterdagavond heeft ze pijnstilling gekregen en niet wandelen (en vooral niet springen). En na de 2e keer pijnstilling begon het lanhzaam aan beter te gaan en vanmiddag heeft ze voor de eerste keer weer een stuk gewandeld. En daarnet rende ze alweer rondjes in de tuin (mocht ze niet natuurlijk ;) ).
Donderdag zijn we toch bij de dierenarts voor de entingen, dan heb ik het even met haar erover.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:32

Gefeliciteerd! *\%/*

Aawh en Otje! Super schattig! <3

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 19:56

@arabella Gefeliciteerd met het pechvogeltje Y)(^)

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:02

Ooohhh Otje!! Ik heb stiekem al heel hard gelachen om jou :D

Gefeliciteerd met Goia!!

Wie woont er ook alweer in de buurt van Ouddorp? Wij gaan half september naar camping port zelande, Yoshi gaat mee als het oké weer is anders blijft ze bij m'n schoonouders :D lekker weekje weg dan!

Yoshi heeft vanavond pootje gebaad :D
Afbeelding
Afbeelding

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 21:11

Arabella gefeliciteerd met je pechvogel.

Warboel wat een geweldig filmpje van Otje.

Jeanine dat is van Jip die daar vlak bij woon.

Deniese lekker aan genieten. Wie weet straks de rest ook Bodhi volgen in het water.