Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelDun schreef:Ze willen er hier idd ook wel op springen en liggen er ook graag op.
Ik koop meestal een stuk fleece van de meter of bij de Action van die fleece kleedjes en knip die in stukken. Na een week zitten ze vol haar (en soms pis) en dan gooi ik ze weg.
DubbelDun schreef:Andere bedding kan ook nooit kwaad.
_Evelien schreef:Lastig Taartje! Merk je al verschil of de ivermectine geholpen heeft?
Ik ben vandaag met mijn vriend aan het hok gaan bouwen, het is zo goed als af. Alleen nog gripjes op het trappetje, nog iets leuks voor op de bovenste verdieping, dus als iemand nog leuke ideeën heeft..
_Evelien schreef:Ben benieuwd of dat helpt Taartje! Kan het kwaad als hij echt allergisch zou zijn en altijd medicijnen zou moeten hebben?
Die foto is echt heel leuk Melody7!Hij gaat er helemaal voor staan inderdaad, haha!
Ziet er niet goed uit Druppie! Hopelijk valt het allemaal mee. Het is zeker niet jouw schuld hoor, ik zou ook denken dat het door de warmte kwam dat ze zo stil zijn. Niet jezelf de schuld geven!
Ik ben ook echt blij met het hok, nu moet ik nog tot de 24e wachten tot ik ze op mag komen halen.