Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eoweyn_x schreef:Hoeveel weegt ie? Is ie te dik?
Eventueel eens kijken wat er gebeurt als je minder biks geeft, een kwart bakje bijv.
Marloez schreef:Heeft hij ook stro om op te knabbelen? En hoeveel groenvoer geef je hem per dag?
Marloez schreef:Misschien is het beter om voer met meer ruwe vezels te geven zoals dit;
http://www.topdierenshop.nl/hope-farms- ... Gwod6mUL2g
Ik geef het ook aan mijn konijnen en ze doen het er super goed op!
Heeft hij ook genoeg beweging? Een ren aan zijn hok waarin hij een rondje kan rennen en sprongen kan maken? Als hij alleen in een binnenhok zit dan kan het zijn dat hij steeds op dezelfde plaats blijft zitten met alle plakpoep gevolgen van dien.
Daarnaast lees ik dat je rammetje nog zijn ballen heeft. Dat betekend waarschijnlijk dat hij alleen zit. Castreren en een vriendinnetje erbij zorgt er voor dat hij zich niet gefrustreerd en eenzaam hoeft te voelen.
xxxmh schreef:Marloez schreef:Misschien is het beter om voer met meer ruwe vezels te geven zoals dit;
http://www.topdierenshop.nl/hope-farms- ... Gwod6mUL2g
Ik geef het ook aan mijn konijnen en ze doen het er super goed op!
Heeft hij ook genoeg beweging? Een ren aan zijn hok waarin hij een rondje kan rennen en sprongen kan maken? Als hij alleen in een binnenhok zit dan kan het zijn dat hij steeds op dezelfde plaats blijft zitten met alle plakpoep gevolgen van dien.
Daarnaast lees ik dat je rammetje nog zijn ballen heeft. Dat betekend waarschijnlijk dat hij alleen zit. Castreren en een vriendinnetje erbij zorgt er voor dat hij zich niet gefrustreerd en eenzaam hoeft te voelen.
Hij heeft een groot hok met een ren en als het regent mag hij altijd binnen los.
Een tweede konijn wordt het helaas niet, mag niet van mijn vader hoe graag ik en mijn moeder het willen.
xxxmh schreef:Marloez schreef:
Een tweede konijn wordt het helaas niet, mag niet van mijn vader hoe graag ik en mijn moeder het willen.
Kan je het niet stiekem doen? Het maakt iig je konijntje veel gelukkiger, lijkt me toch wel belangrijk
Mijn pa wilde ooit uberhaupt nooit dat er konijnen kwamen, laat staan een hond.. we compromised and got a dog and 3 rabbits
Jannickee schreef:Ja helaas gebeurt dat te vaak. De dierenarts zei ook dat heel veel mensen afhaken om hun konijn te laten castreren/steriliseren als ze de prijs horen..
Marloez schreef:xknurrie, alweer een alleenstaand konijn?![]()
Eet hij het plastic ook echt op dan? Mijn konijnen knagen ook aan alles wat los en vast zit maar ze eten het niet op.
Jannickee schreef:Ja helaas gebeurt dat te vaak. De dierenarts zei ook dat heel veel mensen afhaken om hun konijn te laten castreren/steriliseren als ze de prijs horen..
xxxmh ik zie dat je 21 jaar bent, in principe zal je het dus wel zelf kunnen betalen. Is je vader dan ook niet over te halen?
Esirene wat een mooierd, helemaal mijn ding zulke konijntjes