Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebecca schreef:Anders haal je hem zelf op en voeder zelf verder?
mindful schreef:[naam] schreef:Anders haal je hem zelf op en voeder zelf verder?
Ja, idd... Mentaal ben ik nu zover maar krijg geen gehoor op mijn berichten.
Ben alles gaan halen in de apotheek, tutflesje, speciale melkpoeder, infra rood lampje, mini kattenbak.
Ik hoop vanavond nog te kunnen gaan, al vrees ik ervoor
Rebecca schreef:![]()
![]()
Heeft iemand een idee hoe je een kop schuwe en bang voor nieuwe gekke dingen poes ontwormen kan?
Zag net een wormpje aan haar kont hangen na een grote boodschap, ik ontketen de oorlog hierbij. (mits die takke bewindvoerder terug mailt ik heb donderdag al om geld gemaild
)
Ik ontworm eigenlijk nooit , maar nu moet ik eraan geloven . Vlooiendruppels is al enorm moeilijk , dan moet ik haar besluipen terwijl ze altijd op scherp is , dan is het aaien en op schoot en bam in de nek en weg is ze
mindful schreef:Ja, heb de DA gebeld en ze raadt aan om er onmiddellijk mee te stoppen en over te gaan op nutrinemelk of milcodog. Nu nog de eigenaars overtuigen
Rebecca schreef:![]()
![]()
Heeft iemand een idee hoe je een kop schuwe en bang voor nieuwe gekke dingen poes ontwormen kan?
Zag net een wormpje aan haar kont hangen na een grote boodschap, ik ontketen de oorlog hierbij. (mits die takke bewindvoerder terug mailt ik heb donderdag al om geld gemaild
)
Ik ontworm eigenlijk nooit , maar nu moet ik eraan geloven . Vlooiendruppels is al enorm moeilijk , dan moet ik haar besluipen terwijl ze altijd op scherp is , dan is het aaien en op schoot en bam in de nek en weg is ze
Rebecca schreef:-fluit hardop- ik heb deze dame in de afgelopen 2 jaar 1x ontwormt . Enige die ik ontworm is de jongste maar dat is ook alweer even
Lintworm kan ik gebruiken , eet genoeg voor 2![]()
Yom schreef:Jeetje ik hoop dat je dat kleine kitten snel mag halen want koemelk is al niks en dat meel erbij lijkt me al helemaal niks
KMR is er ook al kant en klaar en dat is echt ideaal
meisje_ schreef:Ik ontworm en ontvlooi altijd tegelijk met de pipetten van Stronghold. Die haal ik bij de dierenarts.
Dushi kwam gister met een afgekloven kortelet thuiswaarschijnlijk van iemand die gebbqd had. En ze vangt veren voor me
en ik maar trots roepen goedzooo meisje. Af en toe geloof ik ze is een beetje blond.
En morgen is ze officieel kitten af