@ melody7: alleen met de reis hebben ze samen gezeten. Oef dat niet fijn dat je lyme hebt.
Zal de mijne extra controleren ze zitten dicht bij de bomen en de honden hebben soms wel eens een teek.
Je maakt echt mooie foto's! ik fotografeer zelf het meeste met canon 5dmark lll met 70-200 2.8 lens.
@fantaghiro: welkom! heb je een foto van je buitenhok?
@yvje86: Ik ga ook eens op zoek naar brandnetel. Genoeg gras rond de boerderij maar nog geen brandnetel gezien.
@ bizzybijtje: welkom, leuke cavias!
Cavias vanochtend vroeg even buitegelaten.
De kleinste niet die sinds gisteren heb. Had gekeken en ze paste niet door de omheining. maar binnen minuut waren ze ontsnapt. kreeg ze gelukkig gelijk gevangen.

We geven haar al Critical care en cisaral drops, er komt wel wat diarree uit nu maar ze heeft nog bij lange na niet genoeg ontlasting..
Ze worden gemiddeld een jaar of 5-6 dus 4 is al best oud, dan is zo'n narcose extra zwaar. Ik geloof dat ongeveer 20% overlijd tijdens of binnen 2 weken na de operatie dus ik vind het sowieso maar eng.

ik heb eens na het voeren van zo'n kruidje bij ons naast de wei een cavia heel benauwd zien worden. Ik bedacht later pas dat er misschien wel eens iets van de akkers overheen was gekomen, geen idee wat ze daar allemaal gebruiken maar misschien was het door de wind wat afgedwaald en ook in de bermen gekomen? Caaf heeft het niet overleefd in elk geval
Die zwart witte is echt mooi getekend!