Maar wat leuk om te horen dat je nu zo luxe zit met kiezen! Word een pittige dag maar wel een leuke!
Wij gaan zaterdag ook puppies kijken. Een bevriende fokker heeft een nestje liggen dus gaan daar op bezoek!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cursebreaker schreef:Dankjewel @Biggirl
Veel plezier gewenst in Zeeland!!
Ik zie dat je in Zuid-Limburg zit. Dan zit je waarschijnlijk kort bij mij in de buurt
Misschien leuk om in de toekomst eens samen te wandelen als je daarvoor openstaat.
Benieuwd of de trip naar het strand gaat bevallen dan.
Daar kijk ik ook al naar uit, om lekker met de pup/hond op pad te gaan tzt.
Nou, voor een reutje hadden we al wat namen op papier gezet en kwamen we best met een flinke lijst aan favorieten uit - we geven pas echt een naam als we de pup een beetje kennen. Maar voor een teefje is het voor ons heel lastig om op leuke namen te komen die we beiden heel leuk vinden en nog geen enkele waarbij we echt zoiets hebben van JA, dat zou 'm echt kunnen zijn. De namen die de 3 teefjes van de fokster gekregen hebben, zijn we namelijk ook niet zo kapot van hihi.
biggirl schreef:Hee wat leuk nog een limburger in het topic ! Ontzettend leuk lijkt het me om in de toekomst samen te gaan wandelen !
cursebreaker schreef:Ja is ook lastig en ik wil ook respect houden voor de keus die de fokster maakt wat betreft enten.
Een paar fokkers uit onze top 5 enten de pups dmv Titerbepaling maar deze fokster niet en ondanks dat ik dus idd zelf wel Titerbepaling wil doen in de toekomst met onze pup, wil ik niet over de fokster heen walsen in haar beslissing met het enten van de pups nu. Dat het met de Titerbepaling dan iets anders gaat zijn omdat ze dan die 6 weken enting gewoon gaat krijgen, moet ik maar even voor lief nemen. Ik ga sowieso komende week contact opnemen met de DA waar we ons gaan inschrijven en dan dit soort dingen even met hem ook doorspreken.
Zelfde met de voeding. Ook hier zijn veel meningen over. Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat iedereen hier voert?
De pups krijgen dadelijk brok met vers vlees. Ik wil tzt wel graag over op vers vlees, maar dan wel iets wat 'compleet' is omdat ik het risico te groot vind dat de hond dadelijk tekorten heeft als ik zelf ga samenstellen dus dat durf ik nog niet aan. Rex kreeg brok, omdat hij er goed op ging en een gevoelig maag/darm systeem kreeg op latere leeftijd en ik hem niet zo'n grote switch wilde laten doorstaan. Maar nu met de pup kan ik doen wat ik denk dat goed is en op de herder forums zie ik wel dat heel veel herders op vers vlees staan en het zo goed doen. Vers vlees lees ik al jaren meer en meer over, maar nu het echt aan de orde is, is het ook echt een info dump zeg want waar begin je...