Veel heeft te maken met hoe consequent men is in het tolereren van bepaald gedrag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Doen jullie trouwens zelf oude hennen en (jonge) hanen slachten? Ik vind zelf dat dsar niks mis mee is, integendeel beter zo'n kip dan een supermarkt kip. Alleen weet ik niet of ik het kan (durf).
Marcella schreef:6 Stuks en net met mijn buurman verlegt die jaren kippen en kuikens gehad/gekweekt heeft. Maar ze gaan verhuizen zo en de hennepvezel is eruit en komen eerst op kranten. Wegens risico op eten hennepvezel.
Maartje1990 schreef:Heel eerlijk he.. als gt altijd zo'n gevecht is, kun je hem dan niet beter slachten?
Maartje1990 schreef:Marcella schreef:Luis zit vaak al in stro omdat het al hol is van zijn eigen.
In nieuw stro?
idinn schreef:In de winter gebruik ik hier altijd stro.. dan is er toch geen bloedluis, want te koud voor ze. Maar met een lamp erop, zou ik voor zaagsel gaan en geen risico nemen. Zomers hier in het hok zaagsel en in de legnesten hooi. Overigens hele jaar door in combinatie met diatomeenaarde en tabaksstelen/legnestkruiden.
Asten.. kan goed dat wij ze daar ook vandaan hadden. Had hij ook Hollandse blauwe? En wyandottes aan de straatkant achter schapenhek?
Ze zijn leuk