Verder zijn we nog steeds bezig met het uitzoeken hoe of wat maar we moesten even stoppen... Chef is nu fulltime werkplaatshond en die wilde laatst verbloemen dat een auto koelvloeistof lekte, door het op te likken
Dus ik kreeg eerst een foto dat hij had overgegeven en toen ik vroeg waarom het zo roze was, hebben ze de hele werkplaats op de kop gezet en vonden ze uiteindelijk de lekkende auto... Leek allemaal goed te gaan tot hij in de avond steeds begon om te vallen. Dus wij weer naar de da, alles gechecked maar bloedwaarden goed gelukkig. Maar het kon nog veranderen en Chef bleef maar drinken, plassen, drinken, plassen dus ik besloot een nachtje beneden te blijven. Het beste idee ooit volgens Chef, dus wij samen op de bank (hij woog op dat moment 37 kilo) tot hij me eraf flikkerde

. Dan maar op de stoel slapen, duurde volgens mij 10 minuten voor Chef erachter kwam dat ik was verhuisd en besloot ook in de de stoel te moeten slapen dan... Uiteindelijk heb ik de hocker maar tegen de bank aan geschoven, en kon hij me er niet meer af gooien
Tot 7 uur in de ochtend ging het lopen steeds slechter maar rond 8 uur verbeterde het ineens hard gelukkig.
Maar dat nachtje was zo gezellig volgens Chef, dat hij de volgende nacht ging blaffen zodat ik naar beneden kwam, dan moest hij plassen, dan weer dit, dan weer dat... De nacht erop heb ik mijn man 2x naar beneden gestuurd om vervolgens niets meer van Chef te horen na bedtijd

Jeej, honden...