Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLaraaj schreef:Hier ook een minder leuke dag. Vandaag 4km met Naya gaan wandelen in het bos en de kleine thuisgelaten. Super leuk want er was niemand. Tot ze met haar neus recht in een tekennest ging. Eens thuisgekomen bijna een uur bezig geweest. Denk dat ik er bijna 100 heb afgehaald en 4 die al vastzaten. Naar de da om tog nog eens te controleren dat ze niks voorhad en nog een extra pilletje gegeven. Brr ben mij derna meteen gaan douchen
Kaus schreef:Ik vind teken helemaal niet zo erg vies of ergDexter had er gisteren eentje op z'n piemeltje. Echt letterlijk erop. Zal jullie de foto besparen.
Klinkt goed Jeanine! Eventueel een camera het overwegen waard? Dan kan je ook zien of ze zich echt rustig voelt. Dexter is bijvoorbeeld wel stil maar ik zie hem toch soms op de camera wel ijsberen en nerveus zijn.
Dundy besloot tijdens het trainen in een verse hoop kattenpoep te rollen![]()
Ik had geen geschikte hondenshampoo meer dus hij ruikt nu lekker naar Andrélon kokosboost
![]()
Kaus schreef:Ik vind teken helemaal niet zo erg vies of ergDexter had er gisteren eentje op z'n piemeltje. Echt letterlijk erop. Zal jullie de foto besparen.
Klinkt goed Jeanine! Eventueel een camera het overwegen waard? Dan kan je ook zien of ze zich echt rustig voelt. Dexter is bijvoorbeeld wel stil maar ik zie hem toch soms op de camera wel ijsberen en nerveus zijn.
Ik had geen geschikte hondenshampoo meer dus hij ruikt nu lekker naar Andrélon kokosboost
![]()
x_Jeanine_x schreef:Kaus schreef:Ik vind teken helemaal niet zo erg vies of ergDexter had er gisteren eentje op z'n piemeltje. Echt letterlijk erop. Zal jullie de foto besparen.
![]()
Heb een babyfoon erbij staan
En heb ook al geoefend, met de auto of fiets weg gaan en dan iets verderop parkeren, terug lopen en bij de overbuurvrouw op het bankje gaan zitten, babyfoon te staren ook ideaal snachts
Ik ben nog aan het kijken voor een echte camera die wij beide op de mobiel kunnen zien, maar zie door de bomen het bos niet.
Skippy01 schreef:Op dat soort momenten wens je als mens een whippet. Of een greyhound. Of een naakthond. Ik denk dat je ze dan sneller allemaal hebt, al die teken. Net zo smerig nog steeds overigens haha