Volgende week nog een echo voor de zekerheid
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk is er volgende week wel wat te zien.
- achter gekomen dat we eigenlijk snel op zoek wilden gaan naar een nieuw vierpotig gezinslid. Omdat we weten dat er eigenlijk altijd wel wachtlijsten zijn bij fokkers en we dan liever zsm aanmelden bij onze top keuzes, zijn we dus een top 5 gaan maken van fokkers die heel goed met onze visie lijken te matchen qua fokbeleid, keus in lijnen en hun manier van het grootbrengen van de pups en hebben we daar contact mee gezocht. 3 ervan hebben ons op de wachtlijst gezet voor een toekomstig nest, 1 heeft ons gebeld en daar staan we op de reserve lijst van een huidig nest omdat er een koper was die twijfelde en daar horen we meer over deze week. En dan is er nog 1...
Zoe_97 schreef:Ik weet wie je bedoeldVan schreef:We hebben het nooit over sperma testen gehad. Gaat ze nu wel laten doen trouwens
Oh dan haal ik 2 dingen door elkaar. Was ook bij een reu op een tamaskan teef waarvan de eigenaar van de reu sperma testen weigerde. Sorry!

Zal hopelijk wel los gaan lopen. Lijkt me sterk als we na de informatie die we gelezen hebben over hun en het telefoongesprek zondag opeens een heel ander gevoel zouden hebben. Je weet maar nooit natuurlijk, maar ik denk van niet.

. Ik ben al druk op zoek naar een goede hondenschool (waarschijnlijk al gevonden qua gevoel, maar wil persoonlijk natuurlijk nog eerst gaan kijken hoe het er echt aan toe gaat en dan nog even vergelijken met 2 anderen die ik in een top 3 heb gezet). Al druk bezig met opschrijven wat we in huis moeten doen om het puppy proof te maken en benodigdheden die we denken nodig te hebben en ga zo maar door. Het biedt me dus onwijs veel afleiding en ik vind het echt leuk om me al met de voorpret nu zo bezig te houden. kiwiwitje schreef:Dat klinkt heel positief! Komt vast goed! De voorpret is heerlijk! En t belangrijkste; consequent zijn!
kiwiwitje schreef:Heerlijk he! Ik maakte ook echt om de dag foto's die ik naar de pupkopers stuurde en op fb zette. En filmpjes en ik doe nu iedere zaterdag(op zaterdag geboren) foto's maken van Djessey om het groeien bij te houden