Ik dacht een laptoptas te hebben besteld

Oehh knappe sienna hierboven

Op dit moment is alles wat ik koop of neerzet niet interessant. Alleen de deur nr buiten :/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dat hebben ze ook al vanaf kitten af aan. Dus ze zijn het gewend.

.
Altijd een last van je schouders 
Al is het wel mogelijk hoor, want Tonic kan prima alleen zijn als ik Ginger meeneem naar de dierenarts maar als Tonic in de gang zit opgesloten dan loopt die alleen maar te krijsen om Ginger
als er een deur tussen zit is het een ramp. Als ze uit elkaars zicht/gehoor/ruik veld zijn zal het wel gaan. Maar nu komt een vriendin in mijn huis zitten gedurende de tijd dat ik in Amerika zit.
Ik ben alleen heel bang dat ze ontsnappen bij iemand anders maar ik heb er zelf geen moeite mee gehad. Als je de deur open zet zorg er voor dat er iets tegen de hordeur aanstaat zodat ze die niet open krijgen en verder altijd de deuren dicht doen als je het huis uit gaat. Ik vind het best eng om de zorg uit handen te geven hoor, want dit is de allereerste keer
Er is wel eens 1 iemand een weekendje voor Ginger geweest maar dan alleen even leren en voeren en dan weer naar huis

Want mijn katten hebben ook wel eens periodes dat ze meer eten, maar over het algemeen valt het best mee.
heb toen Tonic gepakt en tuigje om gedaan en mee genomen naar buiten
Kindje vond het helemaal fantastisch! Tonic ook
Beetje snuffelen en hij bleef ook echt bij het kindje, hij vond het wel interessant, een mensenbaby
(denk anderhalf jaar?) Had hij nog niet eerder gezien dus zeer geslaagd
Hij liet alles toe mindful schreef:Ik geef ook brokjes non stop en 2/dag een zakje vlees met jus voor 2 katten. Zal wel meer worden binnenkort als de kleine spruit het overleefd...heb er wel een goed gevoel bij omdat het een flinke eter is. De hond des huizes heeft de taak op zich genomen en stimuleerd om te plassen en poepen. De natuur kan ze verrassend zijn![]()
[ [url=m/oHCDph.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier is ons toekomstig dutske, moet nog een leuke naam voor hem....iemand die wil meedenken?
Heb je betere foto's? 
ideaal!
. Ik sta erbij wijs de brokjes aan en kruimels haal ik weg , dan mogen ze weer een handje nieuw.