Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:54

Afbeelding

Ik dacht een laptoptas te hebben besteld :')

Oehh knappe sienna hierboven <3

Op dit moment is alles wat ik koop of neerzet niet interessant. Alleen de deur nr buiten :/

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 20:57

Oh Oh dalijk heb je een buitenkant :+

Onbeperkt brokjes gaat tot nu toe redelijk, zal je zien is het morgen op :')

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 21:10

Oh, katten en dozen.... Altijd een leuke combinatie haha!

Onze katten krijgen ook altijd onbeperkt brokjes. Gaat eigenlijk altijd al goed :) Maar dat hebben ze ook al vanaf kitten af aan. Dus ze zijn het gewend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:14

Het was hier de eeste keer echt schrokken, in 3 uur waren alle 6 bakjes leeg (ruim 1,5kg voer..)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:33

Zo dat die niet vol zaten dan zeg! Jeetje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 22:37

Ja het was veel te lekker brok ofzo..

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 23:24

onbeperkt voeren moeten ze even doorkrijgen. Ze denken vast zometeen is het weer weg dus ik moet nu alles eten wat ik kan
En dan een brok nemen idd met hoog vleesgehalte zodat ie wel goed vult

Froukje zo'n hangmat heb ik ook gehad maar eenmaal er in hingen ze zowat op de grond dus dat was geen succes helaas

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 08:37

Ik geef ook brokjes non stop en 2/dag een zakje vlees met jus voor 2 katten. Zal wel meer worden binnenkort als de kleine spruit het overleefd...heb er wel een goed gevoel bij omdat het een flinke eter is. De hond des huizes heeft de taak op zich genomen en stimuleerd om te plassen en poepen. De natuur kan ze verrassend zijn <3

Afbeelding
Hier is ons toekomstig dutske, moet nog een leuke naam voor hem....iemand die wil meedenken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 10:01

Ze hadden altijd onbeperkt wat prima ging, tot er nieuw voer kwam.. :').

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 10:02

Mama plakt verjaardagskaartjes en foto's in en de kat bewaakt het serieus met d'r leven ze plant zich overal bovenop hier... :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 13:13

Ik heb oppas voor mijn katten geregeld, zo goed als iig :P Altijd een last van je schouders :=
mijn ouders zeiden ja, dan breng je Tonic bij ons en Ginger bij je broer... Nee ik wil ze liever niet scheiden, last case scenario misschien maar die twee zijn echt gehecht aan elkaar. Vooral Tonic aan Ginger := Al is het wel mogelijk hoor, want Tonic kan prima alleen zijn als ik Ginger meeneem naar de dierenarts maar als Tonic in de gang zit opgesloten dan loopt die alleen maar te krijsen om Ginger := als er een deur tussen zit is het een ramp. Als ze uit elkaars zicht/gehoor/ruik veld zijn zal het wel gaan. Maar nu komt een vriendin in mijn huis zitten gedurende de tijd dat ik in Amerika zit.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:01

Dat is helemaal fijn! Dan hoeven ze ook niet weg uit hun eigen omgeving :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 15:21

Nee inderdaad :) Ik ben alleen heel bang dat ze ontsnappen bij iemand anders maar ik heb er zelf geen moeite mee gehad. Als je de deur open zet zorg er voor dat er iets tegen de hordeur aanstaat zodat ze die niet open krijgen en verder altijd de deuren dicht doen als je het huis uit gaat. Ik vind het best eng om de zorg uit handen te geven hoor, want dit is de allereerste keer :') Er is wel eens 1 iemand een weekendje voor Ginger geweest maar dan alleen even leren en voeren en dan weer naar huis :=

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-16 17:34

Ah dat is altijd het rotte van vakanties als je katten heb! Ik ken je angst :j
Ben altijd doodsbang dat ze Sienna laten ontsnappen! Die is razendsnel en zie je soms echt niet aankomen. En aangezien ze nu ook om de 3 weken krols is willen we dat echt niet riskeren haha! Hebben we straks een ongewild nestje..

Dit wordt trouwens Sienna's partner van de zomer :D <3
Afbeelding
(sorry, slechte foto)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 11:31

Ja ze zijn soms supervlug.

Ze hebben met het onbeperkt brok er 2 dagen over gedaan om 1,3 kg op te eten (kitten 650gr en volwassen 650gr) dat komt neer op een gemiddelde van 90gr per kat. Is dat te veel/weinig/goed? Overdreven?

Afbeelding

Afbeelding

Merk wel dat nu ik nieuwe heb neergezet, ze allemaal even gaan en daarna de meeste denken, oh ligt er zo ook nog wel en die gaan verder slapen (zulke actieve katten).

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 14:27

@ beloven, dankjewel...ik hoop ook dat hij het haalt, het poepen blijft een probleem.
8)7 WoW, die vreten jou arm precies?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 16:02

Ginger is weer krols dus gelukkig nog niet dragend. Dit betekend dat ze iig niet zal bevallen als ik weg ben *\o/* anders had ik echt getwijfeld over mijn trip :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:10

Gelukkig lifaya.

Nouja normaal deden we met 1 zak van 10 kilo een maand, dit zou op net geen 20 dagen neerkomenm. dat ind ik toch wel een verschil.. :+

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:16

Zoals al eerder gezegd, het is logisch dat ze nu in het begin meer gaan eten, dat wordt uiteindelijk wel weer minder :)

Fijn lifaya! Dat scheelt weer :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:18

Het is even wennen, denk dat ze op den duur minder gaan eten. Je kan het pas zeggen na ongeveer een maand :) Want mijn katten hebben ook wel eens periodes dat ze meer eten, maar over het algemeen valt het best mee.

Net zat er een klein kindje voor het raam te gillen, katten zaten daar :P heb toen Tonic gepakt en tuigje om gedaan en mee genomen naar buiten :') Kindje vond het helemaal fantastisch! Tonic ook :P Beetje snuffelen en hij bleef ook echt bij het kindje, hij vond het wel interessant, een mensenbaby :') (denk anderhalf jaar?) Had hij nog niet eerder gezien dus zeer geslaagd :P Hij liet alles toe

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 17:45

mindful schreef:
Ik geef ook brokjes non stop en 2/dag een zakje vlees met jus voor 2 katten. Zal wel meer worden binnenkort als de kleine spruit het overleefd...heb er wel een goed gevoel bij omdat het een flinke eter is. De hond des huizes heeft de taak op zich genomen en stimuleerd om te plassen en poepen. De natuur kan ze verrassend zijn <3

[ [url=m/oHCDph.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier is ons toekomstig dutske, moet nog een leuke naam voor hem....iemand die wil meedenken?

Oh een witje!! <3 Heb je betere foto's? :D
Dan denk ik mee voor een naam!

Hier ook onbeperkt buffet trouwens. Doen ze het prima op.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:02

Bij mij ook onbeperkt! :j ideaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:12

Ze krijgen als ze mauwen een handje , maar ben wel streng ligt er nog wat dan eten ze dat eerst op :+ . Ik sta erbij wijs de brokjes aan en kruimels haal ik weg , dan mogen ze weer een handje nieuw.

Werkt prima :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:23

Nouja als ik na een maand nog 1,3 kg per 2 dagen kwijt ben gaan ze terug op minder :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 19:05

Ik voer mijn 2 katten ong 3kg per maand aan brok.
Moet wel zeggen dat Mowgli een kleine eter is, zij eet ong 1kg per maand, de rest is dus voor Jhula. :)